Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Instagram забранява на инфлуенсърите да рекламират някои продукти

В тази категория попадат електронните цигари

Instagram забранява на инфлуенсърите да рекламират някои продукти

Снимка: Архив Ройтерс

Facebook и Instagram повече няма да позволяват на инфлуенсъри да рекламират електронни цигари, тютюневи продукти или оръжия в платформите си, използвайки „брандирано съдържание“, пише CNBC.

Instagram обяви, че повече няма да позволява „спонсорирано съдържание“, което рекламира тези стоки.

През юни Instagram съобщи, че прави промяна, която ще позволи на рекламодателите да промотират публикации от инфлуенсъри или потребители, които работят с марки за рекламиране на услуги или продукти.

Още по темата

Потребителите вече виждат надпис „платено партньорство с“ на подобни публикации в Instagram.

Промяната затваря сериозен пропуск в рекламните политики на Facebook. Въпреки че политиката на компанията забраняват реклама на електронни цигари, тютюневи изделия и оръжия, отделните потребители могат да публикуват подобно съдържание, а досега рекламодателите можеха теоретично да плащат за реклама чрез такива публикации.

Компанията заяви, че ще започне да прилага новото правило „през следващите седмици“. Говорител на Instagram обясни, че това е първият път, в който се въвеждат рестрикции за вида продукти, които могат да бъдат рекламирани като брандирано съдържание.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Миглена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Социални мрежи
TikTok обмисля промяна в корпоративната структура, за да се дистанцира от Китай