Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Twitter се изправя срещу Instagram, Snapchat и Clubhouse с новите си функции

Социалната мрежа вече има свой вариант на функцията за истории

Twitter се изправя срещу Instagram, Snapchat и Clubhouse с новите си функции

Снимка: Getty Images

Американската социална мрежа Twitter пусна Fleets – своя конкурент на функцията за истории, позната от Snapchat и Instagram. Освен това обяви, че скоро започва тестовете на нова аудио функция, подобна на тази в популярния стартъп Clubhouse, пише CNBC.

Fleets позволява на потребителите на Twitter да публикуват снимки и видеа на цял екран, да реагират на туитове или да изписват текстове, които изчезват след 24 часа.

Twitter започна тестовете на Fleets през март на няколко пазара като Бразилия, но от вчера функцията е налична в приложението ѝ в iOS и Android. Fleets ще се показва в горната част на приложението, над общия поток новини. Компанията заяви, че очаква функцията да насърчи повече потребители да публикуват съдържание.

„Хората се чувстват по-комфортно да се присъединяват към разговори в Twitter с този краткотраен формат, който се усеща като нещо моментно, вместо като нещо, което остава завинаги“, коментира Джошуа Харис, който е директор по дизайна в Twitter.

Още по темата

Освен това компанията обяви Spaces – функция, която ще позволи на потребителите да се присъединяват към виртуални стаи, в които да водят аудио разговори с други хора в реално време.

Spaces се конкурира с Clubhouse – стартъп, който бързо набра популярност сред рисковите инвеститори по-рано тази година. Clubhouse позволява на потребителите да се присъединяват към стаи, в които могат да си говорят с други потребители на услугата.

Продуктовият лидер на Twitter Кейвон Бейкпур заяви, че Spaces ще позволи на потребителите на Twitter да водят по-смислени дебати и да обменят информация.

Spaces ще се появи първо при определени потребители до края на 2020 г. В началото на тестовете той ще е наличен само за жени или хора от маргинализирани групи, коментира компанията. Това са потребителите, които са изправени пред непропорционално много тормоз в Twitter, твърди Мая Голд Патерсън, която се занимава с продуктов дизайн в Twitter.

„Екипът и компанията искат да чуят първо от тази група от хора тяхната обратна връзка“, допълва Патерсън.

Още новини за технологичните компании можете да научите от видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

гледано: 1319   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Социални мрежи
САЩ съдят Facebook заради дискриминация на американски работници