Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Софтуер

Zoom ограничава новите регистрации в Китай

Такива ще могат да си правят само корпоративни клиенти

Zoom ограничава новите регистрации в Китай

Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

Компанията за видеоконферентни решения Zoom Video Communications заяви, че ограничава новите регистрации в платформата си в континенталната част на Китай, като такива ще са достъпни само за корпоративни потребители, предава Ройтерс.

Онези, които вече са регистрирани безплатно в Китай, могат да ползват услугата, стига да са се регистрирали до момента, докато новите регистрации ще са за корпоративни потребители, които ще влизат в платформата през оторизирани търговски представители, гласи изявление на компанията.

Блокадите заради коронавируса, които засегнаха милиони хора по света, доведоха до огромен ръст на платформи като Zoom. Семейства и организации използват софтуера на компанията, за да се свързват едни с други във времена на изолация.

Nikkei първи писа за промените, посочвайки, че ограниченията на персоналните китайски акаунти в Zoom се дължи на „регулаторни изисквания“ в страната, а компанията е под натиск както от Китай, така и от САЩ, докато търговските отношения между двете държави отново се обтягат.

Още по темата

Въпреки че Zoom се радва на ръст на търсенето на своите услуги, тя се сблъска с критики от страна на експерти по киберсигурност заради множеството проблеми със сигурността и с опазването на личните данни, които има.

Миналата седмица Zoom заяви, че планира да отвори две нови локации, на които да развива развойна дейност – във Финикс и Питсбърг. Планът е това да се случи в рамките на следващите две години, а компанията ще увеличи броя на инженерите си с около 60%.

По статията работи: Елена Кирилова
Още по темата: Софтуер Zoom онлайн услуги

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Софтуер
Доналд Тръмп забрани плащанията към TikTok и WeChat