IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Новият ръководител на Hugo Boss насочва компанията отново към успеха

Луксозната марка възстанови продажбите си в Китай

16:08 | 02.11.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Цената на акциите на германския производител на луксозни стоки Hugo Boss записа най-големия си ръст от близо три месеца, след като продажбите на компанията в Китай се възстановиха. Това даде възможност на новия главен изпълнителен директор на Hugo Boss Марк Лангер да върне към успеха модната марка след няколко години на спадове, предава Bloomberg.

Печалбата на компанията преди лихви, данъци и амортизация се е свила с 14% до 144,5 млн. евро (159,9 млн. долара), обяви компанията. Резултатът надмина средната прогноза на анализаторите за 138,5 млн. еврo благодарение на по-голямото от очакваното свиване на разходите.

Книжата на компанията повишиха стойността си с 8% във Франкфурт. Това е най-големият ръст от 5 август насам.

Главният изпълнителен директор Марк Лангер, който до май беше главен финансов директор, но беше повишен и зае мястото на Клаус-Дитрих Ларс, затвори недостатъчно добре представящите се магазини на компанията в Китай и жертва продажбите в американските магазини, насочвайки компанията от скъпи луксозни стоки към премиум мъжко облекло с костюми от 500 евро.

От Hugo Boss обявиха, че продажбите в Китай са се увеличили, обръщайки тренда от предходния отчетен период, докато тези в САЩ са се свили с 14%.

"Третото тримесечие не беше лесно“, коментира Лангер. „Въпреки това в Китай вече се движим нагоре. Доволен съм и колко бързо и добре коригирахме структурата на разходите“.

Маржът на брутната печалба е скочил с 20 базисни пункта до 64,7% през тримесечието, обяви Hugo Boss. Годишният марж ще бъде стабилен спрямо предходната година, заяви още компанията.

По нейни данни продажбите в Европа са спаднали с 2%, засегнати от представянето във Франция, Белгия, Холандия, Люксембург и Германия. След валутните корекции продажбите в Китай са спаднали с 4 на сто, но тези в магазините, отворени най-малко от година, са спрели серията от спадове. Азиатско-тихоокеанският регион е допринесъл за 13,5% от общите приходи.


 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:27 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още