IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Визията на Gap за бъдещето: спортни стоки, Китай и онлайн продажби

Ръководството на компанията смята, че бъдещето е светло

16:51 | 17.04.14 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Ръководството на компанията за продажба на дребно на дрехи и аксесоари Gap говори почти пет часа на срещата с инвеститори и анализатори в сряда. И познайте какво? То смята, че бъдещето е светло.

Ето и кои са трите основни точки, които бяха очертани във връзка с бъдещето на Gap:

1. Бъдещето е в Китай

Gap има приходи от 300 млн. долара в Китай за миналата година, а ръководството на компанията мисли, че в рамките на следващите три години тази сума може да достигне 1 млрд. долара, пише Business Week. Това ще превърне Китай във втория най-голям пазар за Gap. Фирмата има общо 81 магазина в азиатската страна, а тази година се очаква да отвори още 30 там.

2. Марката на бъдещето за Gap се нарича Athleta

Под това име се крие бизнесът на Gap с дрехи за активни хора – предимно спортно облекло. Athleta беше стартирана през 2008 г., а в началото стоките се продаваха единствено онлайн. Днес вече се предлагат в 65 магазина, повечето от които се намират в близост до тези на Lululemon. Но тази компания вече не е основният конкурент на Athleta. На хоризонта излиза не кой да е, а Nike, твърди главният изпълнителен директор на Gap Глен Мърфи.

3. Бъдещето принадлежи на търговците на дребно, които могат да преодолеят разделението между дигиталното и реалното

Gap вярва, че може да е първата фирма, успяла да направи това.

„Няма дебати по въпроса в нашата компания“, коментира Мърфи.

За да се случи този преход, повече от 3100 магазина на компанията ще трябва да се адаптират. На част от местата е въведена услугата Reserve in Store, която позволява на клиентите да поръчват дрехи онлайн и да си ги вземат след това от магазините.

Предвижда се скоро всички магазини с марките Gap и Banana Republic да станат част от програмата. Самият Мърфи пък разкри, че би направил Reserve in Store приоритет номер едно, ако имаше такава възможност. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:16 | 09.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още