Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стратегии

Иван Михайлов: Достъпът до знания ще стане по-добър и по-бърз

Иновациите сега са ускорителят за икономическите процеси, твърди

Иван Михайлов: Достъпът до знания ще стане по-добър и по-бърз

Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Достъпът до знания ще стане по-добър и по-бърз. Иновациите сега са ключови за по-бързото рестартиране на икономическите процеси. Те ще бъдат ускорител. Това коментира в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Иван Михайлов, председател на УС на Българска работодателска асоциация "Иновативни технологии" (БРАИТ). Организацият е първоприемникът на Асоциацията на бизнес клъстерите. 

Михайлов подчерта, че е важно сега образованието да подкрепя бизнеса, защото ще има нужда от бързо навлизане на определено знание и много по-голяма гъвкавост. 

Още по темата

"Опитваме са да помагаме с практични решения, но и с идеи как може нещата да се случват по-бързо, така че икономиката първо да се запази и след това да се рестартира", каза още гостът и добави, че БРАИТ обединява над 20 организации. Това са асоциации, сдружения и работодатели, които са в сферата с висока добавена стойност, иновациите и с фокус върху образованието, уточни Михайлов. 

Според него са обединили усилията си в правилен момент. 

„През последните 2 седмици образованието се промени и вече моделът е много различен. Той най-вероятно ще остане такъв в дълъг период от време, защото се доказа, че е възможно прилагане на технологии за съвременно образование“, каза гостът. 

Целия разговор вижте на сайта на Bloomberg TV Bulgaria

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Ралица Пейчева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

0
 
3
 
1
преди 6 дни
Знанието вече е сред нас чрез Мрежата.
Пишеш в търсачката какво те интересува и получаваш информация.
Стига да знаеш как да я ползваш...

Още от Стратегии
ВУЗФ организира безплатен уебинар по дигитален маркетинг