IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

AT&T губи телевизионни абонати, но печалбата ѝ надмина очакванията

Компанията се опитва да открие нови източници на приходи в изключително пренаситения пазар, на който оперира

13:21 | 27.04.16 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Вторият най-голям доставчик на безжичен интернет в САЩ AT&T обяви във вторник, че е загубил телевизионни абонати и се е сдобил с по-малко от очакваното клиенти на своите услуги за безжичен интернет през първото фискално тримесечие, въпреки че печалбата надмина очаквания, предава Ройтерс.

Акциите на AT&T, които отбелязаха ръст от 10,7% от началото на годината, се потопиха с 2 на сто по време на следоборсовата търговия.

AT&T се опитва да открие нови източници на приходи в един пренаситен пазар на безжични услуги и придоби доставчика на сателитна телевизия DirecTV, за да може да предлага пакети от широколентов интернет, телевизия и фиксирани телефонни услуги. AT&T е в ранен етап на изпълнение на този план след приключването на сливането за 48,5 млрд. долара през юли, което създаде най-голямата компания за платена телевизия в страната.

AT&T обяви, че се е сдобила с 328 хил. абонати на DirecTV през тримесечието, което приключи на 31 март. Но същевременно е загубила 382 хил. клиенти на U-Verse телевизионните си услуги. AT&T се бори с доставчици на безжичен интернет като Verizon Communications и T-Mobile за привличането на абонати, като е привлякла 129 хил. абонати на договор през тримесечието. Абонатите на договор, които плащат сметките си всеки месец, са склонни да харчат повече, отколкото предплатените клиенти.

Увеличението се оказа под средната прогноза на анализаторите за 287 хил. нови абонати на договор според компанията за пазарни проучвания FactSet Street Account.

AT&T има регистрирани повече от 3 млн. абонати на безжичните си интернет услуги, след като въведе отново неограничения безжичен пренос на данни за абонатите на безжични услуги, които имат DirecTV и U-Verse TV, обяви главният финансов директор Джон Стивънс по време на обявяването на финансовите резултати.

Нетната печалба на AT&T е нараснала до 3,89 млрд. долара от 3,26 млрд. долара година по-рано. Ако говорим за печалба на акция, нетната печалба е спаднала до 61 цента от 63 цента. Като се изключат някои елементи, базираната в Далас компания е спечелила 72 цента на акция, надминавайки очакванията на анализаторите за 69 цента на акция според Thomson Reuters I/B/E/S.

Общите оперативни приходи са нараснали с 24,4% до 40,53 млрд. долара, като надвишават прогнозата на анализаторите за 40,47 млрд. долара. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:31 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още