Американският производител на електрически автомобили Tesla е произвел първата бройка от седана Model 3, много очаквания бюджетен автомобил, с който трябва да пробие на масовия пазар, предава Bloomberg.
First Production Model 3 pic.twitter.com/TCa2NSUNI3
— Elon Musk (@elonmusk) July 9, 2017
Главният изпълнителен директор Илон Мъск показа в Twitter снимка на колата, която ще струва 35 000 долара и която може да измине 215 мили с едно зареждане. Федералния данъчен кредит за електрически автомобили от 7500 долара би намалил разходите за закупуване на базовия модел до 27 500 долара.
Изглежда, че колата ще влезе директно в гаража на Мъск. Членът на борда на Tesla Ира Еренпрайз беше първият човек, който плати депозит, но очевидно е дала правата за първия произведен автомобил на Мъск като подарък за 46-ия му рожден ден.
Ira Ehrenpreis had rights to 1st car as he was 1st to place a full deposit, but gave those rights to me as my 46th bday present. Tks Ira!
— Elon Musk (@elonmusk) July 9, 2017
Новият модел се появява на пазара след лоша седмица за цената на акциите на Tesla.
Книжата се обезцениха приблизително с 14%, след като Мъск обяви, че доставките на другите два модела – седана Model S и джипа Model X, за първата половина на тази година са в долния край на диапазона на прогнозите на компанията. Мъск също така заяви, че компанията ще произведе 20 000 броя от Model 3 през декември, под предишните си оценки.
По-рано той обеща, че Tesla ще прави по 10 000 броя на седмица през декември.
Мъск обяви също така, че базираната в Пало Алто, Калифорния, компания ще организира парти на 28 юли, на което да предаде първите 30 модела на новия си автомобил на своите клиенти.
Компанията очаква да произведе 100 автомобила през август и повече от 1500 през септември, поясни Мъск по-рано.
Докато доставките през второто тримесечие се увеличиха с 53% спрямо същия период на предходната година, те са с около 12% под доставките през първото тримесечие. Tesla поясни в изявление, че производството през второто тримесечие е било затруднено от сериозен недостиг на батерии. Производството е средно с 40% по-ниско от търсенето към началото на юни.
преди 6 години да знаеш че само ти си забелязъл че има пикове и спадове в потреблението и никой друг .... а реално човек ще си зарежда колата предимно вечер, докато спи, с което даже ще спомогне на баланса вместо да му попречи ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години после не сте били едини същ гAз :) ... едни и същи линкове постваш :) ... иначе и швабите почнаха яко да разработват електрокари, пак на пък на глyпaци като теб и двата ти ника :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Скапаната Инвесторова платформа не може един цитат да пусне ! та "... никой не знае откъде ще дойде тока за ел. автомобилите ако всеки кара ел. кола !" отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години абе не си прав. има над 500 регистрирани електрически коли. не хибриди а електрически. като от тях 15 са тесла. не съм си говорил с някой от шофьорите в спиди как са електрическите канго дето накупуваха, ама гледам търкалят ги из софия здраво. и една ли са две ли са тесла ги срещам често из софия. иначе си прав, нито тока ще е по-евтин, нито в бг скоро ще има повечко електрички , като гледам колко е паднала цената на 7-8-10 годишните дизели втора ръка от европата дето ги карат :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Niemand wei отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Остай ги баце тия *** ами скивай швабите какъв въпрос са отпрали :https://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2017/07/10/niemand-weiss-woher-der-strom-fuer-elektro-autos-kommen-soll/Niemand wei отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Като обощим и приемем на теория, че няколко човека в България ше си я вземат тая кола към 2020г. кат излезе от конвейра от там тая кола като се зарежда през нощта, саъбуждате се сутринта и о чудо ?!? намирате само кабела да виси, колата си е тръгнала, даже може и кабела да не виси щот некой маннгал може да го е цунал и него заради медта вътре ..... При нас това е ПЪРВИЧНИЯ ПРОБЛЕМ, вторичните вече ги уточнихме ..... да не говорим за пробег и кат се прееббе батерията тя вече струва почти колкот колата ..... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години това първо за количеството ток и сега за качеството т.е. ти пари имаш ли за такъв тип коли ?!? Караш ли вече някоя електричка или само електрокара дет местите палетите в Илиянци с Кухаото и останалата простта папплач ?!? ..... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Едно му признавам на Илон Мъск - в отличие от останалите празнодумци в Тръмпосферата, когато се ангажира с нещо, намира начин да го изпълни. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Споко ток ще има достатъчно. Основният проблем на съвременните електрически мрежи е, че от 24 часа в 5-6 часа има пиково потребление, а в останалите часове 40-60% от производствения капацитет стои като резезерва. С извънпиковото зараждена на електрическите коли потреблението на електроенергия ще стане по равномерно и това ще увеличи КПД-то на системата, като същевременно ще намали и цената на тока! отговор Сигнализирай за неуместен коментар