Една от най-важните позиции в Kia Europe е поверена на Владислав Алексиев. Той е ръководител продуктови комуникации в компанията, която през последните години се развива с много бързи темпове. Алексиев се срещна с екипа ни по време представянето на новата Kia Sorento в Испания и с радост се съгласи да отговори на въпросите на Automedia.
- Как един българин стигна до висока длъжност в глобална компания, каквато е Кia?
Още от дете се запалих по автомобилите и технологиите и успях да запазя тази страст и досега. В началото това бе нещо като хоби, но впоследствие се превърна в моя професия и това ме прави много щастлив. Все още вярвам, че всеки човек може да успее в своята професия, стига да работи със страст и отдаденост. Това е най-важното качество, което човек трябва да притежава. Националната принадлежност също е нещо хубаво и съм щастлив да я показвам - на бюрото ми е поставено знамето на България като символ, който да показвам на останалите. А също така и напомням на себе си за произхода си.
- Как започна всичко за вас?
Още от дете живея в Германия, където завърших училище и започнах следването си. Като част от учебната си програма попаднах в BMW в Мюнхен и тогава реших да се насоча към автомобилната промишленост. Започнах в Honda Motors Europe (North) през 2001 г., а през 2003 г. се прехвърлих в централата на Mitsubishi Motors за Европа в Амстердам. След 3 години и половина се завърнах в Германия, където започнах работа в току-що създадената Kia Motors Europe във Франкфурт. Първоначално бях продуктов мениджър на отделни модели, а от януари 2014 г. съм ръководител продуктови комуникации в Kia Motors Europe.
- Как гледат в Кia на един българин? Сигурно помага фактът, че в компанията работят хора от много националности?
Да, със сигурност фактът, че има толкова много хора от различни националности помага вратите да бъдат отворени пред всички. Най-важното обаче е човек да се възползва от дадените му шансове и аз съм щастлив, че успях да го направя. Поради факта, че има толкова много различни народности в отдела, ние даваме гласност на този факт и ежедневно си правим шеги за типичните характеристики или клишета за различните нации. Затова може да се каже, че "българският манталитет" винаги присъства. Впрочем в Kia Motors Europe вече работят трима българи плюс един стажант.
- С какво Кia се различава от другите автомобилни компании, в които сте работили преди това?
Благодарение на опита ми в азиатски автомобилни компании през последните 12 години, мога да кажа, че днес съм способен да идентифицирам някои от типичните характеристики за Kia в сравнение с другите марки. Не е случайност, че Kia е един от най-бързо развиващите се брандове в Европа - това се осъществява благодарение на огромната амбиция и главозамайващата скорост на корейците. Те са изключително фокусирани и непрекъснато полагат усилия да бъдат на върха. Едва ли има друга компания, която съществува и функционира изцяло при спазване на своя девиз "Силата да изненадаш". Дори ние - като служители, които знаем как се случват нещата, понякога успяваме да се изненадаме колко бързо се вземат решенията и колко бързо проектите биват одобрени и реализирани. Всичко това е отражение на съвременната корейска култура, която е изградена върху ежедневни предизвикателства - колкото по-голямо е предизвикателството, толкова по-силна е волята то да бъде изпълнено.
Вл. Алексиев: Хората промениха отношението си към Kia
Искаме да сме лидер не само в проектирането, но и при технологиите, заявява ръководителят продуктови комуникации в Kia Europe
15:27 | 20.02.15 г.Владислав Алексиев при премиерата на новия Sorento. Снимка: Automedia.bg
напиши коментар
-
САЩ отпускат военна помощ за Украйна от големия пакет за още 6 млрд. долара
-
Експерт: Ниските лихви водят до силен имотен пазар, който не е „балонен“
-
Издръжката на БНБ за 2023 г. е близо 133 млн. лева
-
Най-големият автомобилен производител в Индия отчита по-голяма от очакваното печалба
-
Израел дава "последен шанс" на преговарящите за заложниците преди щурма на Рафах
-
Стартъпът на Мъск xAI е близо до набирането на ново финансиране
-
Русия щурмува фронтовата линия в Украйна преди идването на помощта
-
Данните за икономиката на САЩ заляха със студена вода инвеститорите на Wall Street
-
Безграничното приятелство между Китай и Русия не се проектира в търговията
-
Тръмп проспа гласуването на американската помощ за Украйна
-
В Китай се завихря битка за „технологичен лукс“ при електромобилите
-
Лихвите по депозитите растат и през март
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Издръжката на БНБ за 2023 г. е близо 133 млн. лева
-
Европейските банкови акции достигнаха най-високото си ниво от 2015 г. насам
-
Германия ще поеме допълнителни 8 млрд. евро нов дълг през 2025 г.
-
Затягането на паричната политика в еврозоната се пренася бавно върху лихвите в България
-
SOFIX със седмичен ръст от 1,57% до 818,59 пункта
-
Приходите на "Неохим" за тримесечието се свиват наполовина, но загубата също намалява