Къде свършват стотиците хиляди имоти с просрочени ипотеки в САЩ? Явно в риалити предаванията. Тази година, през лятото и есента, няколко телевизии предстои да пуснат риалити формати за закупуването на къщи с просрочени ипотеки, пише The Wall Street Journal.
През септември Spike TV на Viacom Inc. ще пусне предаването "Flip Men". В него се разказва за двойка предприемачи от Солт Лейк Сити, които се опитват да сключат големи сделки на пазара на ипотекирани имоти.
A&E Television Networks, джойнт венчър на Walt Disney Co., Hearst Corp. и NBC Universal, наскоро направиха шоу с бивш участник в "Survivor", което ще бъде пуснато по-късно през годината. То също е за ипотекирани имоти.
DIY Network също подготвя риалити формат за ипотекирани къщи, който ще излезе в ефир вероятно през 2012 г.
Риалити програмите за закупуване на имоти станаха популярни в САЩ преди десетилетия, но форматът беше изключително сериозно експлоатиран по време на бума в имотния сектор през 2005 – 2007 г. Тогава различни кабеларки пускаха програми за предприемачи, които печелеха от спекулативни сделки на растящия имотен пазар.
Когато финансовата криза удари Уол стрийт и порази сериозно имотния сектор в САЩ, много от телевизиите решиха да спрат предаванията или да ги „препроектират“ според ситуацията. Фокусът на повечето програми се измести към интериорния дизайн.


Седмичен хороскоп 8 - 14 декември 2025
Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Мощни слънчеви изригвания следващите три дни
Локо София удари Ботев Пловдив в истинска драма с пет гола
Седем загинали и 11 ранени при катастрофа между автобус и камион в Турция
Затвориха Прохода на Републиката заради румънски камион
Времето утре: Валежите постепенно ще спират
преди 14 години "Риалити програмите за закупуване на имоти станаха популярни в САЩ преди десетилетия, но форматът беше изключително сериозно експлоатиран по време на бума в имотния сектор през 2005 2007 г. Тогава различни кабеларки пускаха програми за предприемачи, които печелеха от спекулативни сделки на растящия имотен пазар." - и това, ако не е промиване на мозъци! отговор Сигнализирай за неуместен коментар