Строителните предприемачи "Диневи и Сие" започнаха изграждането на курортен комплекс "Свети Влас" в румънския черноморски курорт Мамая, съобщиха от фирмата. Проектът се осъществява в партньорство с румънската строителна компания Vinid Construction, собственост на Кристиян Попеску.
Комплексът, който ще бъде завършен в началото на 2007 г., ще включва 70 апартамента с големина между 150 и 200 кв.м. Някои от тях вече са закупени "на зелено" главно от британски граждани, но има интерес и от българска страна. Мамая се намира северно от Констанца на разстояние около 50 км от българската граница и на час и половина път от Варна. Това е най-голямата българска инвестиция в Румъния и първата такава в туристическия сектор на държавата от страна на българска компания. Това е и първият комплекс от такъв тип в Румъния, където все още има много държавни хотели. Апартаментите в "Свети Влас", който се намира на 50 м от морския бряг са предназначени изцяло за продан.
По-рано тази година "Диневи и Сие" съобщиха, че планират инвестиции и в други държави. От 2007 г. е запланувано изграждането на комплекс на Охридското езеро в Македония.
Компанията е създадена преди 16 години и през този период е построила повече от 20 семейни хотела и толкова жилищни комплекса.
Миналата седмица тя получи награда в конкурса „Сграда на годината" за принос в създаването и развитието на българския пазар на ваканционни селища. „Диневи” първи въведоха строителството на ваканционни селища от затворен тип и държат лидерското място в тази област. Първи наложиха и услугата “пропърти мениджмънт” – отдаване под наем и управление на купените от техните клиенти апартаменти. Компанията има офиси в Мюнхен, Москва, Лондон, Дъблин, Будапеща и Киев.


Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?