IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ръстът на броя абонати на Facebook в САЩ спадна до 5%

Забавянето се дължи на насищането на пазара, сочат последни данни на анализаторската компания ComScore

13:49 | 12.06.12 г.
Автор - снимка
Редактор
Ръстът на броя абонати на Facebook в САЩ спадна до 5%

Ръстът на потребителите на социалната мрежа Facebook в САЩ и на времето, което те прекарват в сайта, намалява силно. Това се дължи на насищането на пазара, сочат последни данни на анализаторската компания ComScore, цитирани от Bloomberg.

Броят на посетителите на сайта бележи ръст от 5% през април т. г. спрямо същия период година по-рано. За сравнение, повишението на броя посетители през същия период на миналата година е 24%.

Средното прекарано време на всеки потребител в сайта през април се е увеличило с 16% спрямо ръста от 23%, който се наблюдавал през същия период на 2011 г., показват още данните на ComScore.

През април 2012 г. средното прекарано време в платформата е било шест часа. Американците обаче прекарват онлайн най-много време именно тук. Всички сайтове на Google, включително и Youtube, през април са посещавани средно по 4 часа, а Yahoo достига средна посещаемост от 3,5 часа.

Днес социалната мрежа има повече от 900 млн. абоната в световен мащаб. По-голямата част от потребителите са граждани на САЩ и Канада. Седем от десет американци, които са използвали интернет през април, са посетили поне веднъж Facebook, сочи още анализът на ComScore. Иначе казано – 71% от 221 млн. потребители на интернет в САЩ имат акаунт във Facebook.

„По-забавеният растеж е очакван предвид размерите на мрежата и навлизането ѝ на пазара“, казва Андрю Липсман, вицепрезидент на ComScore.

Ашли Занди, официалният говорител на компанията, все още не е предоставила официален коментар по въпроса.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:11 | 05.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още