IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Angry Birds ще вилнеят и в Китай

Разработчикът на играта Rovio планира да отвори първите си два магазина в Шанхай и Пекин през юли

09:58 | 27.06.12 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Бъдещият магазин на Rovio в Шанхай<em>. Снимка: Ройтерс</em></p>

Бъдещият магазин на Rovio в Шанхай. Снимка: Ройтерс

Финландският разработчик на софтуер Rovio Entertainment иска да стане глобална марка с хитовата си игра Angry Birds. Пътят до там минава през пълноправна рекламна кампания в Китай. Страната е вторият по големина пазар след САЩ за компанията. Въпреки че там в изобилие има фалшиви продукти от серията Angry Birds, китайският директор на Rovio Пол Чен е оптимист. 

Rovio и преди това с преки действия, като например около Лунния фестивал, се прицели тъкмо към китайския пазар. По-рано тази година компанията откри офис в Шанхай. Чен заяви в интервю, че през следващите 18 месеца концернът ще въвежда някои от новите си програми на пазара.

Първата е нова игра от серията Angry Birds специално за китайския пазар за Олимпийските игри в Лондон. Потребителите се конкурират с други играчи в интернет, като целта е да достигнат по-бързо до китайските барабани в играта, напомняща церемонията по откриването на Олимпийските игри в Пекин преди четири години.

В рекламна анимация за играта рояк от гневни птици залавя, заедно с известни спортисти, като играчът по бадминтон Лин Дан и атлетът от бягането с препятствия Лю Сян, златния барабан от свинете, които в играта са в ролята на „лошите“.

През юли компанията планира да отвори първите си два магазина в Шанхай и Пекин. През следващите осемнадесет месеца компанията възнамерява да открие няколкостотин магазина в Китай, казва Чен. Но както се случва с много от популярните маркови продукти в Китай, така и в този случай има огромно количество фалшиви продукти с марката Angry Birds.

Чен обаче вярва, че китайците ще предпочетат истинските продукти, след като имат възможността да ги купят. "Има промяна у потребителите, при която те казват окей, това е официално и не е фалшив продукт". С официалния продукт се получава изключителен дизайн и неща, които другите нямат.

Навръх китайския национален празник на 1-и октомври Rovio иска да открие първия си тематичен парк в Шанхай. Там ще има подвижни магазини и интерактивно игрално поле. През следващата година се очаква да бъдат открити още няколко подобни паркове, казва Чен.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:11 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още