След като завладя мобилния пазар със своята игра за мобилни телефони Angry Birds само за две години, финландският разработчик Rovio реши да навлезе и в реалната търговия.
И докато компаниятa планираше да открие догодина магазин в Китай, за да капитализира огромния интерес там, първият търговски обект вече е факт – в родната Финландия, пише влиятелният технологичен блог Techcrunch.
В ексклузивния магазин на фирмата Angry Birds в Хелзинки се предлагат плюшени птици в различни размери и цветове. Разнообразието на асортимента е наистина богато – за домакините има готварска книга, разбира се, само с птичи рецепти, а за учениците – училищен комплект с моливи и гумички. Но, разбира се, рафтовете са изпълнени от край до край с плюшени играчки – птици и прасета, чиято първа поява беше още през миналата година.
И след като Rovio започна да жъне успех със своите плюшени птичета, бе само въпрос на време, докато гигантът в социалните игри Zynga навлезе и в тази ниша. Вчера компанията анонсира партньорството си с електронния търговец Best Buy за продажбата на лимитирана серия играчки от популярната игра FarmVille в офисите и електронната мрежа на Best Buy в САЩ.
Best Buy ще предлага осем ексклузивни плюшени играчки - прасе, коза, крава, овца, пиле, пате, кон и заек, всяка от които облечена в сезонно зимно облекло. Предварителните заявки са започнали вчера, а реалната продажба в магазини и в мрежата ще започне на 25-и ноември.
Всяка играчка ще е на цена 9,99 долара и с нея клиентите ще получат безплатни ваучeри за стоки във фермата и дигитален код, с който ще могат да ползват вградена версия с плюшени играчки. Играчките може да се закупят и на промоция – който купи ваучeр за 25 долара за игрите на Zynga, може да вземе играчка за 0,99 долара. Играчите, които купят всички осем животни, ще получат една овощна градина във виртуалните си ферми.
Директорът за бизнес развитие на Zynga е обяснил пред Techcrunch, че играчите отдавна са искали да получат животните от фермите си като реални играчки. В момента те са облечени в сезонни зимни дрехи, така че може да очакваме продължение на инициативата и през пролетта. Rovio например продава по 1 млн. тениски и плюшени играчки на месец, така че тази ниша може да е много печеливша и за Zynga.
Всеки, който иска да се сдобие с играчка от FarmVille, трябва да побърза, защото Zynga е поръчала изработването само на 250 000 броя.


ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Империята на китайските пристанища, част 4
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
HR експерт: Бонусите са ключов инструмент за мотивация на служителите
Фермерският протест: Отново спряха движението през ГКПП "Кулата" на ТИР-ове
Мицкоски работи за "Сръбски свят", а не за независима РСМ
В кадър: Никулден във Варна с военен ритуал, молебен и курбан
Здравко от "Ритон" е в болница, дуетът отлага участия и концерт