fallback

Мартин Попов: Единственият шанс за българина е да прави дигитален бизнес

Пазарът ще расте с между 15 и 20% на година, посочи собственикът на дигиталната агенция Interactive Share

12:20 | 12.02.21 г. 2

“Кризата затвърди дигитализацията”, каза експертът. Той напомни, че в началото на кризата има отлив на инвестиции, но впоследствие все повече агенции се възползват от възможността да се развиват.

По думите му пазарът на дигиталния маркетинг в България ще расте с между 15 и 20% на година, като няма причина ръстовете да бъдат преустановени.

Според Попов при навлизането на пазара най-важен е правилният анализ, да се открои потенциална ниша, както и да има висок маржин, но подчерта, че пазарът вече е развит.

“Трябва да можеш да си валидираш идеята, да разбереш с малки средства дали това е печелившо за тебе, посочи Попов. - Между 1500 и 2000 лв. трябва да се изхарчат, за да разбереш има ли смисъл да го правиш.”

Мартин Попов е на мнение, че най-често срещаната грешка на стартиращите бизнеси е желанието веднага да започнат да печелят. 

“Много е модерно всеки да има онлайн магазин, но внимателно трябва да се прецени къде да се влезе и как да се направи, защото не е толкова лесно, колкото хората си мислят”, съветва собственикът на дигиталната агенция Interactive Share.

Друга тема, която Попов коментира, е развитието на дигиталния маркетинг в глобален мащаб и минивойната между Apple и Facebook за опазването на личните данни. 

“Тази война е обречена, нещата отдавна се случват. Регулацията ще я има, но ще е по правилата на големите”, смята експертът.

Какви процеси ускори пандемията? Има ли формула колко пари да се даде за реклама, когато имаш електронен магазин? Как се прави рекламата печеливша? Какво купуват най-често българите онлайн?

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Видеа с всички гости на предаването “Светът е бизнес” гледайте тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:06 | 14.09.22 г.
fallback