Европейската музикална стрийминг услуга Spotify ребрандира услугата си за стрийминг на аудио на живо на Spotify Live и обяви списък с ново съдържание от известни изпълнители. Компанията залага на този формат в момент, в който виртуалните събития продължават да привличат публиката, предава Ройтерс.
Пусната през юни 2021 г. като Spotify Greenroom, услугата ще бъде достъпна като отделно приложение и като функция за стрийминг на живо в основното приложение Spotify.
Слушателите могат да гледат програми на живо и да участват в чатове с музиканти на страниците им в услугата, обяви компанията в публикация в блога си.
В списъка с ново съдържание попада DJ сет на Swedish House Mafia на 15 април, а комедиантът Хасан Минхай ще пусне подкаст, стриймван на живо, за плейофите в NBA, който ще започне през май.
Предаванията ще са достъпни на определени пазари.
Междувременно архитектът на стратегията за подкасти на Spotify Technology, който стои и зад сделката със скандалния водещ Джо Роугън, напуска компанията след близо 5 години в нея, твърдят източници, запознати с въпроса.
Кортни Холт ще се оттегли от Spotify в следващите седмици и ще заеме ролята на съветник за година, твърдят източници на Bloomberg, пожелали да останат анонимни. Джули Макнамара, ръководител на американското студио и видео начинанията на Spotify, и Мак Кътлър, лидер нови инициативи, свързани със съдържанието, ще си поделят отговорностите на Holt.
Под ръководството на Холт Spotify навлезе агресивно в подкастите, с придобивания като подкаст мрежите Gimlet, Parcast и The Ringer. Освен това помогна за сключването на важни сделки с Барак и Мишел Обама, както и с Джо Роугън.
Но бизнесът изпитва и болки на растежа. Archewell Audio на принц Хари и Меган Маркъл все още не е пуснал първия си подкаст – повече от година след сключването на сделката със Spotify, докато Higher Ground на семейство Обама се насочва към нова сделка, твърдят източници. Миналата седмица Лидия Полгрийн, управляващ директор на Gimlet Media, заяви, че напуска поста си, за да отиде в New York Times.
Освен това компанията се сблъска с трудности, когато някои музикални изпълнители започнаха да изтеглят творбите си от услугата в знак на протест срещу расистки коментари и дезинформация за Covid-19, идващи от подкаста на Роугън. През септември Даун Остроф, който е ръководител съдържание и рекламен бизнес в компанията, привлече Макнамара, ветеран от телевизионната индустрия, за да ръководи американското студио.


Съдът на ЕС опровергава информация за допусната жалба срещу влизането ни в Еврозоната
Ограничават движението на автомобили във Варна през почивните дни заради два мача
Фратрия завърши годината с победа
Връчиха наградите „Доброволец на годината“ във Варна
19-годишен шофьор кара с 300 км/ч в София (ВИДЕО)
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
EV стигат точка на необратимост през 2026, Европа и Китай ще се интегрират
САЩ: Европа рискува да бъде заличена, ако не се промени
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Кийт Ърбан съжалява за развода си с Никол Кидман – чувства, че е сгрешил
Излезе на бял свят бижуто с форма на яйце на Фаберже, глътнато от крадец
Удареният от Украйна кораб KAIROS е заседнал край Ахтопол
Сиярто: Въпреки отричанията, в Украйна се извършва принудителна военна служба
Европрокуратурата разследва измама за 13 млн. евро у нас, извършени са над 80 обиска