Най-много средства в предизборната си кампания за изборите на народни представители (провели се на 5 юли 2009 г.) е похарчила Коалиция за България (близо 2 млн. лв.), следвана от Синята коалиция (също с близо 2 млн. лв.) и ДПС (близо 1 млн. лв.). Това сочат публикуваните от Сметната палата отчети на партиите за получените и изразходваните средства по време на кампанията.
От участниците в изборите единствено Обединение на Българските Патриоти (ОБП) и Български Национален Съюз - НД не са представили в Сметната палата отчети за набраните и изразходваните средства в предизборната кампания.
Най-голяма част от изразходваните от Коалиция за България средства са отишли за рекламно време в частни телевизии и радиостанции (над 784 хил. лв.), за реклама в печатни издания са изразходени над 228 хил. лв., за реклама в БНР и БНТ - 212 хил. лв., а разходите за рекламни табла и съоръжения (билбордове) възлизат на близо 113 хил. лв.
Синята коалиция също е дала най-много средства за реклама в частни телевизии и радиостанции (близо 962 хил. лв.). За рекламни табла и съоръжения (билбордове) сините са дали 224 хил. лв., за рекламно време по БНТ и БНР - над 94 хил. лв., а за реклама в печатни издания - близо 80 хил. лв.
Най-много средства Движението за права и свободи е отделило за реклама в печатни издания (близо 184 хил. лв.). За рекламно време в частни телевизии и радиостанции ДПС е изразходило близо 135 хил. лв., за реклама в БНТ и БНР - над 95 хил. лв., а за рекламни табла и съоръжения - близо 87 хил. лв.
Победителката в изборите - ГЕРБ, е похарчила в предизборната си кампания над 826 хил. лв. Най-голяма част от тях са отишли за рекламно време в частни телевизии и радиостанции (над 345 хил. лв.), за реклама в печатни издания са изразходвани над 99 хил. лв., за реклама в БНР и БНТ - близо 59 хил. лв., а за рекламни табла и билбордове - над 57 хил. лв.
АТАКА, която също получи над 4 % от гласовете на изборите, е изразходила в предизборната си кампания близо 221 хил. лв. Най-голяма част от тях са отишли за рекламно време в частни телевизии и радио станции (над 93 хил. лв.), близо 41 хил. лв. са изразходени за реклама в БНТ и БНР, над 21 хил. лв. - за рекламни табла и съоръжения, а над 5 хил. лв. - за реклама в печатни издания.
За кампанията за Европейски парламент най-много средства бяха похарчили ДПС (1,93 млн. лв.) и БСП (1,51 млн. лв.).


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?