Pall-Ex, водещ професионалист в превозите на палетизиран товар в Европа, предприе следващ ход от своето континенталнo разширяване като даде заявка, че търси бизнес партньор в България.
Стремежът на Pall-Ex Group е да създаде партньорство с доставчик на логистични услуги в страната, който да предлага решения на Балканския регион. Междувременно Групата разширява своята дейност в Европа, като част от нейната цел е да създаде Паневропейска транспортна мрежа за палетизиран товар.
Основният национален партньор ще управлява българската транспортна мрежа под формата на утвърдения франчайзинг бизнес модел на Pall-Ex. Този модел изисква централно разположен на територията на страната хъб, който да бъде близо до главни пътни артерии.
Компанията вярва, че това ще позволи да бъдат привлечени повече превозвачи към транспортната мрежа, както и за бързото и ефективно обслужване на клиентите на цялата територия.
„Пет от десетте Паневропейски коридора минават през България“, казва директорът на отдел проекти Ананд Аси, който ръководи разширяването на компанията в Европа. „Бързо развиващият се логистичен сектор на страната и инвестициите в инфраструктурата създават идеална възможност за една логистична компания да се разраства чрез нашия модел. С въвеждането на доказания ни модел на транспортна мрежа за палетизиран товар в България ние предлагаме на логистичния доставчик перспективата да бъде пионер в индустрията. Тъй като в България около 70 на сто от стоките се превозват с автомобилен транспорт, включвайки се в нашата мрежа, партньорът ни ще попадне в центъра на логистичния пазар и ще предложи ефикасен и икономичен метод за превоз на товари“.
„Нашият основен национален партньор ще може да се възползва от имплементацията на модел, който е успешно изпитан и тестван от Pall-Ex в няколко страни в Европа, които свързват транспортните си дейности и предлагат последователни услуги в Европа. Партньорът ни ще има възможност да надгради върху обширното познание на Pall-Ex Group в областта на логистиката и да предложи нови дистрибуторски услуги под марката Pall-Ex, както и да използва специално пригодената за целта IT система – TWINE“.
Отличителният белег на компанията е моделът Hub and Spoke, включващ всеки превозвач (присъединил се към мрежата), който събира товар от клиентите и го доставя до централно разположения хъб, след което товарът се сортира и се натоварва обратно на камиона на превозвача, който е отговорен за зоната на крайната дестинация. Това позволява на клиентите да изпращат пратки, вариращи от едно пале до частични товари, за едно денонощие. Споделяйки помежду си ремаркета с товар със същата крайна дестинация, превозвачите намаляват значително общите разходи за превоз на товари, както и вредното въздействие върху околната среда.
Новата транспортна мрежа ще има възможността да се присъедини към Pall-Ex Italia, Pall-Ex Iberia, Pall-Ex France, Pall-Ex Romania и Pall-Ex Polska и да бъде част от Паневропейското разширяване.
За повече информация моля посетете www.pallex.com!


Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Големият проблем на 2025 година е увеличеният капитал на Българската банка за развитие
Тимчо Муцунски: ЕС има желание да помогне за развитието на диалог, насочен към намиране на решение с България
Интер разгроми Комо в мач от 14-ия кръг на Серия А
Правителството в Скопие опитва да изиграе Европа за българите в РСМ
Липсата на приет бюджет за 2026 година не би попречила за влизане в еврозоната