fallback

България ще се рекламира целогодишно по водещи европейски тв канали

Финансирането е от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет за 6,3 млн. лв.

13:21 | 30.09.15 г. 4

Подготвя се целогодишна рекламна кампания на България по водещи европейски телевизионни канали. Германия, Англия, Франция са основните и по-големи пазари в Европа, които ще бъдат обхванати от телевизионната кампания на България.

Рекламният проект се финансира от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет с близо 6,3 млн. лева, а бенефициент е Министерството на туризма. Продължителността на изпълнението му е 44 месеца, предава БТА.

Целта е чрез популяризиране на българския туристически продукт по водещите телевизионни канали да се увеличи обхватът на аудиторията, достигната чрез целогодишната телевизионна кампания и онлайн рекламата в уебсайтовете на съответните канали.

Потенциалните туристи, включени в аудиторията на използваните телевизионни канали, са 500 млн. домакинства в света, от които над 350 млн. в Европа.

Чрез Euronews, Eurosport, National Geographic Channel и Discovery Channel рекламите ще достигат и до Азия, Близкия Изток и САЩ, така че покритието ще е в целия свят. Мотивът за избора на тези канали е, че те имат много голяма гледаемост и интелигентна аудитория, смятат още членовете на екипа по реализирането му.

Украйна и Русия също са във фокуса на кампанията, която няма за цел да компенсира, а да популяризира и насочи избора, коментираха от екипа.

Допълнително заснетите клипове по проекта, т. нар. бонусни клипове, са реализирани от Eurosport и Euronews, които самостоятелно са преценявали тематиката на заснетото.

Имиджовите спотове трябва да са факт до края на октомври. Адаптирали сме максимално старите клипове, с които разполагаме, на съответните езици, посочват още изпълнителите.

"Клиповете не са никак лоши и наистина най-доброто, с което можем да случим нещата", посочиха презентаторите в отговор на въпрос дали сме успели да защитим най-доброто и в наш интерес, а не това, което чуждите телевизионни екипи са успели в удобно за тях време да заснемат.

През март, преди началото на активния летен сезон у нас, Министерството на туризма стартира телевизионната кампания на България по същите четири канала - Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel.

Излъчванията бяха финансирани по проект „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали“. Той е на обща стойност от около 2,5 млн. евро без ДДС и се финансира по ОП „Регионално развитие“.

В периода март – май 2015 г. рекламните клипове на България по четирите паневропейски телевизии (Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel) са били излъчени 673 пъти, като са достигнали близо 190 милиона гледания.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:02 | 14.09.22 г.
fallback