Подготвя се целогодишна рекламна кампания на България по водещи европейски телевизионни канали. Германия, Англия, Франция са основните и по-големи пазари в Европа, които ще бъдат обхванати от телевизионната кампания на България.
Рекламният проект се финансира от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет с близо 6,3 млн. лева, а бенефициент е Министерството на туризма. Продължителността на изпълнението му е 44 месеца, предава БТА.
Целта е чрез популяризиране на българския туристически продукт по водещите телевизионни канали да се увеличи обхватът на аудиторията, достигната чрез целогодишната телевизионна кампания и онлайн рекламата в уебсайтовете на съответните канали.
Потенциалните туристи, включени в аудиторията на използваните телевизионни канали, са 500 млн. домакинства в света, от които над 350 млн. в Европа.
Чрез Euronews, Eurosport, National Geographic Channel и Discovery Channel рекламите ще достигат и до Азия, Близкия Изток и САЩ, така че покритието ще е в целия свят. Мотивът за избора на тези канали е, че те имат много голяма гледаемост и интелигентна аудитория, смятат още членовете на екипа по реализирането му.
Украйна и Русия също са във фокуса на кампанията, която няма за цел да компенсира, а да популяризира и насочи избора, коментираха от екипа.
Допълнително заснетите клипове по проекта, т. нар. бонусни клипове, са реализирани от Eurosport и Euronews, които самостоятелно са преценявали тематиката на заснетото.
Имиджовите спотове трябва да са факт до края на октомври. Адаптирали сме максимално старите клипове, с които разполагаме, на съответните езици, посочват още изпълнителите.
"Клиповете не са никак лоши и наистина най-доброто, с което можем да случим нещата", посочиха презентаторите в отговор на въпрос дали сме успели да защитим най-доброто и в наш интерес, а не това, което чуждите телевизионни екипи са успели в удобно за тях време да заснемат.
През март, преди началото на активния летен сезон у нас, Министерството на туризма стартира телевизионната кампания на България по същите четири канала - Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel.
Излъчванията бяха финансирани по проект „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали“. Той е на обща стойност от около 2,5 млн. евро без ДДС и се финансира по ОП „Регионално развитие“.
В периода март – май 2015 г. рекламните клипове на България по четирите паневропейски телевизии (Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel) са били излъчени 673 пъти, като са достигнали близо 190 милиона гледания.


Връчиха наградите „Доброволец на годината“ във Варна
19-годишен шофьор кара с 300 км/ч в София (ВИДЕО)
Призът „Спортист на Варна“ ще бъде връчен на 16 декември
Никола Цолов стартира от първа редица в Абу Даби
САЩ: Европа рискува да бъде заличена, ако не се промени
Българската икономика нараства стабилно през третото тримесечие на 2025 г.
Природните бедствия са довели до силен ръст на имуществените застраховки у нас
ЕС търси Меркосур, за да се конкурира със САЩ и Китай, но предлага малко
Турската лира остава стабилна, а икономисти очакват ново понижение на лихвите
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Audi готви още една изненада
В Китай: Брижит Макрон посети гигантска панда, родена във Франция
Трима са загинали при катастрофа край търговищкото село Дралфа
Протестите разклащат управлението, но не и твърдите електорати на ГЕРБ и ДПС
Джигитът, карал с 300 км/ч на Околовръстното, е открит в чужбина
преди 10 години То няма инфраструктура, какво - *** по плажовете ли ще рекламирате хахахахаха! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Предизвиквате да Ви постнем един мой коментар от фейса, правен неотдавна.Пак грешни пари заради комисионни. Абе, как има ДАНЪКОПЛАТЦИ в таз "държава"?Гледам си Федерер върсъс Джокович преко към 3-4 часъ по нощите. И СЕ ВБЕСИХ! Идинствената риклама, коят върви по евроспорта е на България кат туристическа дестинация! А!а?А! ЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪ...............ама как така? СЕЗОНА СВЪРШИ, НИКОЙ НЕ ТИ СЕ ПРАВИ НЕ ТУРИСТ-БЕЖАНЕЦ, НИЕ ЗАГРОБВАМЕ ПАРИ ЗА РЕКЛАМА ПО ЕВРОСПОРТА. Закривай администразията на таз държава....НИКОГА НЕМА ДА ИМА ПАРИ ЗАРАДИ КОМИСИОН НА НЕКОИ СИЛНИ НА ДЕНЯ! АЗ ПИТАМ: таз риклама, дали ше доведе е 1 турист? И нема ри да ДОМЪКНЕ 3000 бежанци. Отвратен съм! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Смешници - дори и да се излъже някой няма да повтори повече:)))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Смешници - дори и да се излъже някой няма да повтори повече:)))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар