Ново раздвижване е налице на пазара на търговията на дребно в столицата, след като официално хипермаркетите Hit имат ново име - HIT Max. В момента веригата е в процес на цялостно ребрандиране на двата си обекта в София с новото лого.
Средносрочната стратегия за развитие включва надграждане на досегашния асортимент от продукти и засилване на продажбите онлайн, поясни пред Investor.bg Боряна Тодорова, управител на HIT Max.
От компанията не изключват експанзия, но по-скоро като част от дългосрочна стратегия, тъй като в момента фокусът ѝ е поставен изцяло върху ребрандирането на хипермаректите в Люлин и Младост и засилване на колаборацията с онлайн партньорите от shop.gladen.bg.
На въпрос дали новото име HIT Max не навява аналогии с веригата магазини HomeMax, която също като Hit е собственост на бившия приватизационен фонд "Родна земя“, от компанията отговарят, че имат сътрудничество с Home Max и в момента. Благодарение на него са успели да обогатят асортимента си в групите „Автоаксесоари“, „Градина и къмпинг“, „Домакински принадлежности“. Също ключово сътрудничеството, върху което работим от пролетта и в момента, е това с онлайн партньора ни shop.gladen.bg, пояснява Тодорова.
От HIT Max констатират промяна в потребителските навици в условията на пандемия. Оказва се, че сега клиентите са разредили излизанията за пазар, но за сметка на това пазаруват повече за по-дълъг период.
„Имаме и много нови клиенти, които пазаруват само от онлайн магазина, защото за тях това е удобство, което им спестява много време. Това, което не се е променило, са очакванията на клиентите. Kaчecтвoтo пpoдължaвa дa e вoдeщo пpи избopa нa cтoĸи, a пpи нac, блaгoдapeниe нa бoгaтия избop нa пpoдyĸти oт paзлични тъpгoвcĸи мapĸи и oт вcичĸи цeнoви ĸaтeгopии, вceĸи мoжe дa избepe нaй-пoдxoдящитe cпopeд бюджeтa cи“, пояснява още Тодорова.
Поръчките нарастват буквално с всеки ден и от понеделник (30 ноември) от Hit Max и партньорите от shop.gladen.bg са увеличили с 50% броя доставки, които изпълняват на дневна база.
За по-малко от шест месеца в shop.gladen.bg са добавени повече от 11 000 продукта от асортимента на HIT Max, които всеки от София и околността може да поръча от дома си. В края на август бяха въведени и часови слотове за получаване на доставката, което вероятно също е повишило интереса.
По отношение на онлайн пазара, от HIT MAX твърдят, че се поръчва всичко – от пресни плодове и зеленчуци, риба, месо и деликатесни колбаси – пакетирани и на килограм, млечни и био продукти, стоки за дома. „Това, което наблюдаваме, е, че ако на място от хипермаркетите ни хората си тръгват с една или две торби, то онлайн правят и още по-големи поръчки – вероятно, защото колите на shop.gladen.bg им доставят торбите буквално до вратата, а и за да достигнат лимита от над 100 лв. за безплатна доставка в София или 150 лв. за околните населени места“, казва още Боряна Тодорова.


Гуцанов праща социалните по наводнените места в Бургаско
Цолов завърши 12-и в Абу Даби
Откриха 8 кг марихуана при спецоперация в Бобов дол
Коледната трапеза ни струва два пъти по-скъпо от миналата година
Пускат с вертолет провизии за екипажа на блокирания танкер край Ахтопол
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Занаятът носи радост, когато надмине очакванията
НОИ даде зелена светлина на бюджета на ДОО за 2026 г.
Блокада за камионите: Затвориха Кулата и Илинден
Димитър Манолов: Не ми харесва, че са замразени обезщетенията за безработица
Специализирана акция в Бобов дол доведе до изземането на осем кг марихуана