На вчерашното си заседание Комисията за финансов надзор (КФН) е отказала да издаде лиценз на „Пловдив Пропърти Инвест” АДСИЦ за извършване на дейност като дружество със специална инвестиционна цел за секюритизация на недвижими имоти.
Комисията е отказала да потвърди проспект за първично публично предлагане на емисия в размер на 150 000 броя акции с номинална и емисионна стойност 1 лев всяка, издадени от „Пловдив Пропърти Инвест” АДСИЦ в резултат на първоначално увеличение на капитала на дружеството.
КФН също така отказала да разшири издадения на ИП „Капман” АД лиценз за извършване на дейност като инвестиционен посредник с дейността по чл. 5, ал. 2, т. 8 от ЗПФИ, а именно организиране на многостранна система за търговия.
Регулаторът е взел решение да изпрати писмо с искане в едномесечен срок да се отстранят констатираните непълноти и несъответствия по постъпило заявление от УД „Елана Фонд Мениджмънт” АД, гр. София за издаване на разрешение за преобразуване на договорен фонд „Елана Долар Фонд”, управляван от УД „Елана Фонд Мениджмънт” АД, чрез вливане в ДФ „Елана Балансиран $ Фонд”
Надзорният орган е решил да уведоми „Авус Капитал” ООД, че ще му бъде издаден лиценз включващ допълнителните услуги и дейности, ако в 14-дневен срок от получаване на уведомлението, дружеството удостовери, че е направена встъпителната вноска по чл. 77н, ал. 1 ЗППЦК във Фонда за компенсиране на инвеститорите в ценни книжа.
Комисията е одобрила промяна в Устава на „ФеърПлей Пропъртис” АДСИЦ, гласувана на проведено на 30.06.2014 г. общо събрание на акционерите на дружеството.
Свързани компании:


Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?
преди 11 години Гледай ти, гледай ти... най-сетне някой се престраши за МСТ. Интересно, обаче отказът по "политически" причини ли е или по юридически / технически? отговор Сигнализирай за неуместен коментар