Експерт: Бутиковите винарни са фокусирани основно върху вътрешния пазар
Виното в средния ценови клас намира добър прием, твърди Тихомир Трифонов
08:30 | 14.10.15 г. 14Препоръчан материал от партньор на investor.bg
Снимки: Investor.bg
-
Кадър на деня за 16 юни
-
С нарастването на популярността на суперяхтите расте и тяхното въздействие върху климата
-
Милионерите в САЩ изпревариха с над 1 милион души населението на България
-
Западните автоконцерни задълбочават връзките с Китай въпреки търговското напрежение
-
Национализмът заплашва световния ред
-
Зеленски: Ако Русия напусне Украйна, мирни преговори може да има още на следващия ден
-
Русия изпревари САЩ като най-голям газов доставчик на Европа през май
-
Ако на персонала вече не му се работи, шефовете трябва да търсят вината у себе си
-
Залагането срещу имотите в Европа става по-трудно
-
Американците могат да закупят възобновяема енергия от своя доставчик, ето как
-
Акция на седмицата: „Софарма“ АД
-
Зеленски: Ако Русия напусне Украйна, мирни преговори може да има още на следващия ден
Специални проекти виж още
Финанси виж още
-
Растящите маржове ще подкрепят щатския фондов пазар още дълго
-
Акция на седмицата: „Софарма“ АД
-
Банките се нуждаят от по-детайлна оценка на рисковете
1 -
Съоснователите на „Шелли груп“ са продали 500 хил. акции, за да увеличат фрий флоута на компанията
-
Малко не достигна за нов рекорд на S&P 500
-
Акции, облигации, злато носят по-добра доходност от биткойна това тримесечие
1
преди 8 години Малки държави като България могат да имат успех на международния пазар единствено със специалитети и бутикови вина, като португалското Потвайн или унгарското Токайско вино.Вместо да се напъваме с Каберне совиньон и други чужди сортове, много по добре е да наблегнем върху разработка на хубави вина от традиционни български сортове грозде като Мавруд или Гъмза! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години ОК, аз не разбирам толкова от вино, просто разглеждам икономическата логика на нещата. Значи нашите винарни ще са си такива - правим си вина и си ги пием ние. Малко износ тук там по съседите и за някой по-екзотичен ресторант в Европа, винен туризъм, някоя европрограма и толкова. Така да се каже, стигнали сме си тавана в този бизнес отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Донякъде си прав, но както човека сам е споменал, при нас просто ги няма климатичните условия за да произвеждаме премиум вина, просто климата ни е по-умерен, разбирай по-хладно и с по-малко слънце. Най-добрите български вина съм опитвал в южния край на южна България, като Мезек например. В северна България пак се правят вина, но рядко годината е чак толкова добра, че да се произвеждат премиум вина. Случва се, не отричам, но рядко. А миналата година беше катастрофа с хладното и дъждовно време, по винарните у нас масово бухаха захар във вината за да изкарат нещо което що-годе да става. Видях го с очите си. Затова и човека правилно се е насочил към средния клас и го разбирам. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години "Ние се стремим да покажем, че България може да произвежда добри вина. Не е тайна, че в последните години българското винарство малко смъкна гарда и не е толкова тачено в световен аспект."Това е доста странно твърдение. Всъщност, това, че България може да произвежда добри вина е общоизвестно. Доколкото съм чувал, проблемът е, че Южна Америка произвежда не по-лоши вина, на по-добри цени, даже след митата в ЕС, и в количества, които за нас са непостижими. По тази причина, очевидния избор на партньор за големите търговци е Южана Америка а не България. Ако човек иска да е бутикова винарна, трябва да се стреми не към средния, а към премиум класа - изключителни вина, на много висока цена, за което обаче трябва не само много добро вино, но и мощна реклама, изграждане на силен имидж и бранд за да се хванат снобите отговор Сигнализирай за неуместен коментар