fallback

Nestle се опълчва на проблемите с шоколад с по-ниско съдържание на захар

Компанията се опитва да оцелее на фона на силни спадове за индустрията с нездравословни храни

15:06 | 27.03.18 г. 2

Швейцарската компания Nestle пуска на пазара версия на шоколада си Milkybar с по-ниско съдържание на захар, произведен с нова техника на подслаждане, с което компанията се опитва да се опълчи на заплахата срещу цялата нездравословна индустрия, оценявана на 185 млрд. долара, съобщи Ройтерс.

Milkybar Wowsomes, нова по-скъпа версия на шоколада, известен с рекламите на Milkybar Kid, ще бъде по рафтовете на магазините във Великобритания и Ирландия през следващите седмици.

Най-голямата компания за хранителни продукти в света обяви, че новите шоколадови барчета ще имат с 30% по-малко захар от типичните шоколади благодарение на използването на нова съставка на Nestle - захар, чиято структура е била променена, за да бъде по-лека и да се разтваря по-бързо. Въпреки това барчетата имат само 3% по-малко калории поради допълнителни съставки. 

Новата захар, за която се заговори публично през 2016 г., отразява едно от най-големите предизвикателства пред големите компании от хранително-вкусовата промишленост - как нездравословните храни да станат здравословни.

„Здравето е важно, но много потребители не са готови да се откажат от вкуса“, коментират специалисти от индустрията. Според тях всички потребители биха предпочели да запазят същия вкус на шоколада, но биха се зарадвали той да е с 30% по-малко захар.

Маркетинговият стратег на Nestle казва, че целта на новия шоколад е да даде на родителите по-здравословна опция за техните деца.

Nestle е подложен на натиск от акционерите да ускори продажбите след шест години на забавен растеж заради трудностите на целия сектор с търсенето на по-здравословни алтернативи. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:42 | 13.09.22 г.
fallback