fallback

Estee Lauder преоткри Китай

Компанията пуска специална марка за страната, съчетаваща традиционната китайска медицина и американски маркетинг

14:51 | 26.09.12 г.
Автор - снимка
Редактор

Как базирана в САЩ компания може да навлезе по-дълбоко в китайския пазар, след като вече е представила някой от най-популярните си и познати брандове?

Наскоро управителят на козметичната компания Estee Lauder Фабрицио Фреда съобщи официално, че смята да направи Китай „втория дом на бранда“, информира New York Times.

Козметичната компания е създала своя нова „подмарка“, носеща името Osiao, която е специално предназначена за потребителите във втората най-голяма икономика в света.

Козметичната компания Estée Lauder ще представи линията си следващия месец, която се описва като хибрид "Изтокът среща Запада".

Новата марка е предназначена за грижа за кожата.

Osiao залага на специализирани формули, съобразени с таргетирания пазар. Продуктите ще бъдат изградени на основата на био есенции, които са много тематични за китайския пазар. Много популярна съставка на голяма част от козметиката например ще бъде жен-шенът.

Зад създаването на бранда седи идеята той да комбинира в себе си традиционната китайска медицина и американски маркетинг, които са подходящи за бурно разрастващия се китайски пазар.

"Марката ще бъде с уникално позициониране, бранд, който ще даде на потребителите усещането, че е посветен само на тях", коментира Фреда

"Нашата амбиция е това да бъде един от най-големите брандове в азиатското ни портфолио", допълва той.

Козметичната линия е разработена в изследователски институт в Шанхай и произведена в Япония. Продажбата ѝ ще стартира първо в избрани магазини в Хонконг.

Osiao е и първата марка, създадена под ръководството на Фреда, който е бивш изпълнителен директор на Procter & Gamble. Той се присъедини към Lauder като президент през 2008 г. и година по-късно стана главен изпълнителен директор.

"Това ще бъде един интересен експеримент", коментира Ори Мохиудин, старши анализатор във фирмата за маркетингови проучвания Euromonitor International.

Стартиращият бранд е част от дългосрочното желание на Фреда да съсредоточи ресурси на компанията в пазарите с най-голям потенциал за растеж. Анализаторите обаче са на мнение, че да убеди китайските потребители да купуват изцяло нова марка, създадена за тях от една американска компания, може да бъде много по-трудно за Lauder, отколкото просто въвеждане на познатите и успешни в световен мащаб марки на азиатския пазар.

По думите на изпълнителния директор на Estee Lauder изследователска фирма е прекарала няколко години в детайлно изучаване на различните типове азиатска кожа. Проведени са и тестове на Osiao на няколко хиляди жени в Хонконг, континенталната част на Китай, както и Япония и Корея.

Ако марката добие популярност в Китай, компанията ще се насочи и към други азиатски пазари.

Концернът има дългогодишна репутация в страни, в които икономиката все още е в процес на ранно развитие. Брандът започна да продава козметиката си в бившия Съветски съюз през 1980 г. , а през 1990 г. засили влиянието си на пазара в Русия и Източна Европа.

Съвсем наскоро Estee Lauder започна да се разраства и на пазарите на Индия и Виетнам.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:22 | 09.09.22 г.
fallback