Как базирана в САЩ компания може да навлезе по-дълбоко в китайския пазар, след като вече е представила някой от най-популярните си и познати брандове?
Наскоро управителят на козметичната компания Estee Lauder Фабрицио Фреда съобщи официално, че смята да направи Китай „втория дом на бранда“, информира New York Times.
Козметичната компания е създала своя нова „подмарка“, носеща името Osiao, която е специално предназначена за потребителите във втората най-голяма икономика в света.
Козметичната компания Estée Lauder ще представи линията си следващия месец, която се описва като хибрид "Изтокът среща Запада".
Новата марка е предназначена за грижа за кожата.
Osiao залага на специализирани формули, съобразени с таргетирания пазар. Продуктите ще бъдат изградени на основата на био есенции, които са много тематични за китайския пазар. Много популярна съставка на голяма част от козметиката например ще бъде жен-шенът.
Зад създаването на бранда седи идеята той да комбинира в себе си традиционната китайска медицина и американски маркетинг, които са подходящи за бурно разрастващия се китайски пазар.
"Марката ще бъде с уникално позициониране, бранд, който ще даде на потребителите усещането, че е посветен само на тях", коментира Фреда
"Нашата амбиция е това да бъде един от най-големите брандове в азиатското ни портфолио", допълва той.
Козметичната линия е разработена в изследователски институт в Шанхай и произведена в Япония. Продажбата ѝ ще стартира първо в избрани магазини в Хонконг.
Osiao е и първата марка, създадена под ръководството на Фреда, който е бивш изпълнителен директор на Procter & Gamble. Той се присъедини към Lauder като президент през 2008 г. и година по-късно стана главен изпълнителен директор.
"Това ще бъде един интересен експеримент", коментира Ори Мохиудин, старши анализатор във фирмата за маркетингови проучвания Euromonitor International.
Стартиращият бранд е част от дългосрочното желание на Фреда да съсредоточи ресурси на компанията в пазарите с най-голям потенциал за растеж. Анализаторите обаче са на мнение, че да убеди китайските потребители да купуват изцяло нова марка, създадена за тях от една американска компания, може да бъде много по-трудно за Lauder, отколкото просто въвеждане на познатите и успешни в световен мащаб марки на азиатския пазар.
По думите на изпълнителния директор на Estee Lauder изследователска фирма е прекарала няколко години в детайлно изучаване на различните типове азиатска кожа. Проведени са и тестове на Osiao на няколко хиляди жени в Хонконг, континенталната част на Китай, както и Япония и Корея.
Ако марката добие популярност в Китай, компанията ще се насочи и към други азиатски пазари.
Концернът има дългогодишна репутация в страни, в които икономиката все още е в процес на ранно развитие. Брандът започна да продава козметиката си в бившия Съветски съюз през 1980 г. , а през 1990 г. засили влиянието си на пазара в Русия и Източна Европа.
Съвсем наскоро Estee Lauder започна да се разраства и на пазарите на Индия и Виетнам.


Къде са най-опасните пътни отсечки във Варна
Унгарската МОЛ иска да купи чуждестранните активи на "Лукойл"
Защо плащаме скъпо за храна с неясен произход?
Освен че няма риба, намаляват и рибарите
Наша съседка е най-доброто място за пенсиониране
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Hensold: Пазарите са водени от настроението
Hensold очаква до 10-15г военните разходи да продължат
Hensold подкрепя някои доставчици на автопроизводителите в Германия
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Един от най-добрите двигатели на Audi навърши половин век
Pininfarina възроди първото поколение на Honda NSX
Японски компании съдят администрацията на Тръмп заради митата
Bosch и Maserati ще спасяват ДВГ с водород
Облачно ще е днес, ще вали в западната половина на страната
И в еврозоната - цените на жилищата у нас ще продължат да растат
Османската династия ще съди турчин, живеещ в САЩ, представящ се за османски принц
3 зодии с шанс за изненадващи парични постъпления около пълнолунието на 4 декември
Аманда Сейфрид на 40 - актрисата блесна до Сидни Суини на червения килим