-
М. Френца, L'Oréal: Пазарът на медицинска козметика е най-динамичен в момента
Основната цел на компанията в региона е да изпреварва средния пазарен ръст с поне 1,5 пъти във всяко подразделение, каза генералният директор на L'Oréal за региона Адриатика-Балкани
-
L’Oreal купува британската козметична компания Medik8
Козметичният гигант навлиза още повече в сегмента на бялата козметика със сделката, чиято сума не се обявява
-
Coty се разделя с дела си в бизнеса с продукти за красота на Ким Кардашиян
Финансовите условия на сделката не са разкрити
-
Западните марки губят почва за сметка на по-евтините опции и в самия Китай
Дори и традиционни любимци като Nike и Uniqlo наблюдават спад на продажбите на фона на обръщането на потребителите към по-евтини алтернативи – „пингти“
-
Procter&Gamble отчете бавен ръст на продажбите заради слабото търсене на козметика
Изненадващият спад в бизнеса с козметика е предизвикан от проблемите в търсенето на продукти за грижа за кожата
-
L’Oréal отчита муден ръст на продажбите заради неволите в Китай
Това е четвърто тримесечие на намаляващи продажби в региона на Северна Азия, който отговаря за около една четвърт от приходите на компанията
-
Подкрепен от LVMH фонд придобива мажоритарен дял в Kiko
Семейството на основателите на козметичната компания все пак запазва „значителен дял“ в бизнеса
-
Как се конкурира българската козметика сред световните брандове?
Устойчивостта на продуктите е водеща тенденция, каза Гергана Андреева, Българска национална асоциация "Етерични масла, парфюмерия и козметика"
-
Има ли рискове за здравето при употребата на козметика?
Невъзможно e производителят да тества всяка една суровина, която влага в продуктите, каза Силвия Павлова
Таг козметика
Пазари


