Kate Spade е малка, но разрастваща се американска марка, която се бори да утвърди позициите си на пазара в САЩ и извън страната. В колекцията ѝ има рокли и чанти по 400 долара, както и мъжки облекла, а компанията дава всички признаци, че е готова да превземе модния свят.
През последното тримесечие продажбите на Kate Spade се увеличиха с цели 54%, достигайки 217 млн. долара. Една от причините за този огромен успех е фактът, че марката отвори 54 нови магазина, като в момента общият брой на магазините ѝ е 225.
Всъщност амбициите на Kate Spade са много по-големи - тя се насочва към места като Хюстън и Токио, пише BusinessWeek.
Kate Spade представлява това, което е останало от Fifth & Pacific - конгломерат, който се занимава с продажбата на облекло. Сега компанията опитва да наложи по-свежото си лице като същевременно променя и името си.
Всичко изглежда така, сякаш в момента нищо не може да попречи на Kate Spade да превземе модния свят. Марката успя да преживее суровата зима в САЩ, която силно засегна търговците на дребно. Въпреки този труден период тя генерира добри продажби и дори увеличи печалбата си.
Анализаторът Стърн Ейджи твърди, че тези позитивни данни излизат на фона на работата в една изключително недружелюбна среда, което пък показва силата и устрема на компанията.
Kate Spade все още е сравнително малка. През последните си тримесечия утвърдени марки като Coach и Michael Kors имаха около пет пъти повече приходи от нея. Lululemon генерира двойно по-големи печалби от Kate Spade. Според Ейджи малката компания има едва 4% пазарен дял в САЩ.
Но проблемите ѝ могат да не се окажат чак толкова големи. Компанията планира да отвори 80 нови магазина тази година и има сериозни задачи, които си е поставила за следващите няколко тримесечия. Сред плановете ѝ фигурира купуването на имоти в Азия, която в момента е изключително привлекателна за модните брандове.
Но ако иска да успее, Kate Spade ще трябва да прецизира своите ценови стратегии на сложния и препълнен с марки американски пазар. Същевременно ще трябва да изгради своя верига за доставки, без да губи ефективност.
Като всички останали играчи в бизнеса с продажби на дрехи на дребно, Kate Spade обещава възможност потребителите да поръчват дрехи онлайн, а след това да могат да ги вземат от самия магазин. А това е нещо, което дори и най-големите, най-сериозните играчи все още се борят да направят добре.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?
Провежда се спасителна операция край Ахтопол заради кораба Kairos
Новата реалност: Битка на дронове за небето над Украйна