L Brands, компанията майка на Victoria’s Secret, отчете печалба за четвъртото тримесечие, която надмина средната прогноза на анализаторите, но приходите от продажби се оказаха по-слаби заради по-малкото търсене на нейния бранд за бельо, пише CNBC.
Въпреки че търговецът на дребно не предлага прогноза за цялата година заради несигурността около пандемията и предстоящото отделяне на марката Victoria’s Secret от Bath & Body Works, тя даде добра прогноза за печалбата за първото тримесечие, като заяви, че надгражда инерцията, набрана по празниците. По думите на компанията до този момент през февруари продажбите ѝ са силни.
Цената на акциите на L Brands нарасна с около 5 на сто по време на следборсовата търговия.
Компанията отчете нетна печалба от 860,3 млн. долара, или 3,03 долара на акция, в сравнение със загуба от 192,3 млн. долара, или 70 цента на акция, година по-рано. Резултатът надмина прогнозата на анализаторите за 2,91 долара на акция.
Нетните приходи от продажби са се увеличили до 4,82 млрд. долара спрямо 4,71 млрд. долара преди година. Сумата се оказа по-ниска от очакваните 4,87 млрд. долара от анализаторите.
Приходите от продажби в обекти, отворени от поне година, са нараснали с 10%, което е над прогнозата за 6,7% по данни на Refitnitiv. По същия показател Victoria’s Secret бележи 3% понижение, но спадът е компенсиран от 22-та процента ръст при Bath & Body Works.
Компанията успя да засили своята рентабилност, като намали нивата на складовите си наличности и продава повече стоки на пълната им цена. Като разчита по-малко на намаления, за да привлича пазаруващите, L Brands се радва на значително подобрение на средната цена за бройка.
За първото тримесечие L Brands очаква печалбата на акция да спадне до диапазона от 35 до 45 цента на акция. Това е значително над прогнозата на анализаторите за 12 цента на акция.
Приходите от продажби ще останат без изменение спрямо тези от 2019 г. на ниво от 2,6 млрд. долара. Същевременно Bath & Body Works ще запише по-силен растеж, а продажбите ще останат под натиск заради Victoria’s Secret, както и заради факта, че много магазини остават затворени.
Мениджмънтът на компанията обяви, че L Brands продължава с изпълнението на плана си да отдели Victoria’s Secret от Bath & Body Works, което се очаква да бъде финализирано през август.
Миналата година L Brands сключи сделка за продажбата на Victoria’s Secret на компанията за дялово инвестиране Sycamore Partners. Но споразумението за 525 млн. долара се провали, след като пандемията временно затвори физическите магазини на търговеца.
Victoria’s Secret се опитва да възроди бранда си, който продава всичко – от бельо до парфюми, пижами и домашно облекло.
Акциите на L Brands записаха 119% скок на стойността през последните 12 месеца до приключването на търговията в САЩ в сряда. Пазарната капитализация на компанията е 14,36 млрд. долара.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?