Levi Strauss & Co. коригира финансовите си цели по-често, променяйки ги на всеки шест месеца вместо годишно, тъй като е изправена пред несигурна икономическа прогноза, пише Wall Street Journal.
Базираният в Сан Франциско производител на деним премина към цикъл на 6-месечно финансово планиране, след като предизвиканите от пандемията промени в икономиката показаха необходимост от актуализации в средата на годината, твърди главният финансов директор Хармит Синх.
Планът на компанията за полугодието включва прогнози за приходите и печалбата, както и колко бързо фирмата продава инвентара или събира плащания. По-честите прогнози помагат на Levi Strauss да се подготви за потенциално икономическо забавяне, нови фази на пандемията и непредвидени геополитически събития, казва Синх. "Причината това да бъде важно е, че нямаме реална представа за бъдещето. Нещата са толкова несигурни", посочва той, допълвайки, че тази седмица възнамерява да обяви плана за второто полугодие.
Миналата седмица Levi Strauss заяви, че приходите ѝ за тримесечието до 29 май са се увеличили с 15 на сто до 1,47 млрд. долара. Търсенето на деним е силно, тъй като хората се завръщат на работа в по-небрежен стил и обновяват гардероба си, коментира Синх.
Миналия месец компанията си постави петгодишна финансова цел за достигането на годишен ръст на нетните приходи между 6 и 8 процента до края на фискалната 2027 г. Нетната печалба през периода е спаднала с 23% спрямо година по-рано, до 49,7 млн. долара, отчасти заради удара от 60 млн. долара, свързан със спирането на работата на руския пазар. Levi работи по дългосрочните си планове за Русия и очаква повече яснота по въпроса в следващите няколко месеца, допълва Синх.
Търсенето на най-евтин деним на Levi Strauss се е свило през тримесечието, след като някои притеснени от инфлацията клиенти са ограничили разходите си, посочват анализатори. Търсенето на емблематичните за марката продукти Denizen и Signature, които се продават между 20 и 30 долара при търговци като Walmart и Target, са се свили със среден едноцифрен процент спрямо година по-рано, сподели Levi's. Тези два бранда отговарят за 8% от нетните приходи на компанията за фискалната 2021 г.
Извън най-евтините категории, Levi не наблюдава сигнали за отдръпване на клиентите, твърди Синх. Levi повиши цените на стоките си, за да компенсира влиянието на по-високите разходи, включително за памук, който се ползва за направата на деним. По-високите цени на дрехите до този момент не са довели до свиване на търсенето, допълва Синх.


300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Благотворителен кулинарен фестивал за Никулден се провежда във Варна
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Империята на китайските пристанища, част 4
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
В кадър: Никулден във Варна с военен ритуал, молебен и курбан
Здравко от "Ритон" е в болница, дуетът отлага участия и концерт
Любен Дилов-син: Готови сме за избори, но държавата има нужда от бюджет
ЦСКА се огледа в норвежец, оценен на 5 млн. евро
Опра Уинфри демонстрира талия на оса, след като отслабна драстично