Голяма част от потребителското поведение все още се измерва чрез рейтинги и препоръки, базирани на изследвания, създадени по специфични методи. Но за клиентите и техните марки това не е достатъчно – те все повече се стремят да опознаят потребителите и поведението им в детайли, за да отговорят по-добре на техните нужди.
Днес, с поставена цел да се превърне в компания, 100% движена от дигиталната икономика, Dentsu Aegis Network разработи инструмент, който чете какво се случва в съзнанието на потребителя.
Инструментът, наречен Emotional Analyser (Емоционален анализатор), визуализира в реално време емоции, създадени от мозъчните вълни и прави карта на човешкото подсъзнание. Уредът ще бъде показан за първи път пред широка аудитория по време на дигиталната конференция Dentsu Digital Camp, на 16 февруари в София.
“Важно е не само да се ангажираш с потребителите и да разбереш тяхното поведение, но и да се поровиш още по-навътре в модела и да ангажираш тяхното подсъзнание”, обяснява функцията на анализатора един от лекторите на събитието – Кей Шимада, глобален директор по иновации и бизнес развитие в Dentsu Inc., Япония.
Уредът е създаден да анализира пет емоционални параметъра — привличане, интерес, концентрация, сънливост (незаинтересованост) и стрес, като предоставя данни в реално време как тези емоции се променят в зависимост от разговора, в който потребителят е въвлечен, продуктът, който гледа, услугата, която изпробва в момента и т.н.
Благодарение на джобния си формат – малък хедсет, свързан с лесна за използване апликация – устройството е изключително мобилно и ефективно за използване във всякаква ситуация. Уредът вече се прилага в широк кръг от области, като най-голям потенциал показва при маркетирането и R&D анализа на нови продукти, маркетинг активации в магазини и изследвания на поведението на потребителите в реална ситуация.
Емоционалният анализатор има потенциални приложения и в широк кръг от други области, които могат нагледно да се възползват от изследването на консуматорското подсъзнание и неосъзнатите емоции на клиентите. Уредът може да се използва ефективно и при извършването на интервюта и фокус групи, което предотвратява максимално риска от грешка в крайните оценки.
На място по време на събитието, участниците в Dentsu Digital Camp ще могат лично да изпробват възможностите и на други технологични решения от „Интернет на нещата“, като например сами да сглобят Cardboard 3D очилата за виртуална реалност на Google или да експериментират да карат кола през виртуалната реалност на Oculus.
Целта е маркетинг професионалистите сами да добият представа колко лесно приспособими са тези технологични нововъведения за създаване на емоционална връзка с брандовете. Маркетолозите предвиждат, че виртуалната реалност и добавената реалност ще бъдат едни от най-важните трендове и през 2017 г.
Повече информация за форума може да откриете на http://digitalcamp.bg/.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
От 2600% печалба до 86% унищожение: най-горещата крипто сделка се срина
Търговците на облигации не се поддават на по-ниските лихви на Фед
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Израел обяви нова граница между страната и Ивицата Газа
Деветима от Реал загубиха от Селта на Бернабеу
Тристранката обсъжда днес новия вариант на Бюджет 2026
4,3 по Рихтер разлюля Западна Турция