fallback

Развлекателен комплекс трябва да насърчи бизнеса на BMW в Корея

През тази година баварците очакват 14%-ен ръст на продажбите си в четвъртата по големина икономика в Азия

12:08 | 05.06.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Германският автомобилен концерн BMW започна строежа на нов развлекателен комплекс в Южна Корея, който ще има за цел да стимулира интереса на младите клиенти към върховите модели на марката, съобщиха от компанията, цитирани от  Wall Street Journal. Инвестицията е в размер на 62 млн. долара, а комплексът, който трябва да е завършен през юли 2014 г., ще бъде разположен на 40 км от столицата Сеул. В центъра на съоръжението ще бъде изградена писта с дължина 2,4 километра и шест състезателни конфигурации. На нея посетителите ще могат да изпробват възможностите на различни модели на BMW и MINI. Покрай пистата ще бъдат изградени тренировъчни центрове, изложбени зали, кафене и ресторант. „Корейските клиенти са много взискателни по отношение на лукса, електрониката и сервизното обслужване. Ако успеем в Корея, най-вероятно ще успеем навсякъде,“ заяви Хендрик фон Кюнхайм, вицепрезидент на BMW Group за Азия и Тихоокеанския регион. „Любовта към предизвикателствата ни накара да изберем Корея пред Япония и Китай. Искаме да дадем възможност на младите хора да опознаят автомобилите ни в идеални условия, като ги научим да шофират безопасно и икономично,“ довършва още Кюнхайм, прогнозирайки, че центърът ще се посещава от около 200 000 човека годишно. Анализатори смятат, че BMW е избрала именно Корея за построяването на първия си център от такъв тип в Азия заради големия растеж, който компанията отбелязва в страната през последните пет години. Кюнхайм твърди, че Корея е сред най-бързо развиващите се пазари за BMW. През тази година експерти очакват баварският колос да пласира около 33 000 автомобила в Корея, към които ще се присъединят 6000 машини от марката MINI. Това означава, че баварците очакват ръст от 14% спрямо 2012 г., когато компанията успя да продаде 34 079 автомобила.

Въпреки успешните за BMW години в Корея продължават да се продават най-много коли от местни производители. Статистиката сочи, че 7 от всеки 10 нови автомобила, продадени в страната, носят емблемите на Hyundai и Kia. Конкурентоспособността на чуждите марки се подкрепя единствено от по-ниските цени на техните модели, както и  от облекчените процедури за внос от Европа и САЩ. През миналата година в Корея са били продадени общо 130 858 автомобила на чужди производители, които заемат 10%-ен дял от пазара на четвъртата най-голяма икономика в Азия. Шест от всеки десет произведени извън Корея автомобили са били коли от германските производители Audi, BMW, Mercedes и Volkswagen. Hyundai и Kia реагираха на растежа на BMW в Корея, предлагайки на своите клиенти големи отстъпки за върховите модели. Така корейците се надяват да неутрализират загубите, причинени от присъствието на германските премиум марки. Още автомобилни новини четете в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:58 | 12.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още