fallback

BYD се насочва към Мексико с два електрически модела и ясна дилърска мрежа

Компанията се надява да продаде 10 000 автомобила в Мексико през 2023 г. и между 20 000 и 30 000 през 2024 г.

22:55 | 30.11.22 г.

Китайският производител на електрически превозни средства BYD ще дебютира на пазара в Мексико през следващата година, като представител на компанията сподели, че целта ѝ е да продаде 30 000 автомобила в страната през 2024 г., съобщава Ройтерс.

Следващата година BYD ще започне да продава напълно електрически версии на своя SUB Tang и седана Han чрез осем дилъра в Мексико, заяви шефът на бизнеса на компанията в Мексико Джоу Зоу.

Най-големият производител на електромобили в света по обем на продажбите се надява да продаде 10 000 автомобила в Мексико през 2023 г. и между 20 000 и 30 000 през 2024 г. Според Зоу дългосрочната цел на Xpeng е да достигне 10% пазарен дял в страната.

Според Мексиканската асоциация на автомобилната индустрия само 4,5% от колите, продадени през първите осем месеца на тази година, са хибриди, или около 31 000 броя от близо 693 000 продажби.

Въпреки че BYD отказа да посочи началните цени на своите автомобили за Мексико, Зоу подчерта достъпността на моделите. „Ние сме марката за всички“, изтъква ръководителят.

През септември BYD обяви предпродажбени цени за своите модели Tanga и Han от 72 000 евро за Европа. В същото време твърде малко мексиканци имат годишни доходи над 10 000 долара.

Според Зоу компанията планира да продава автомобили в страната чрез 15 лицензирани представителства до края на 2023 г., като техният брой ще достигне 30 през 2024 г.

Сред дилърите изпъкват имената на веригата универсални магазини Liverpool и по-традиционните дилъри като Grupo Continental.

Новината за разширяването на BYD в Мексико отразява стремежите на властите в страната да направят електромобилите по-достъпни за жителите чрез данъчни облекчения.

През последните месеци служители в Мексико заявиха, че страната е напът да постигне целта си да електрифицира 50% от местното автомобилно производство до 2030 г.

Въпреки това General Motors заяви по-рано този месец, че е по-вероятно Мексико да достигне само 15% от целта до края на десетилетието, освен ако не промени политиките.

По думите на Зоу Мексико вероятно ще последва примера на Калифорния по отношение на електрификацията, тъй като произвежда много от електромобилите, които се продават в американския щат.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:55 | 30.11.22 г.
fallback
Още от Новини виж още