Още един германски доставчик на автомобилни части се сблъсква с финансов колапкс. Базираната в Дюрен Neapco е подала заявление за защита от фалит в Окръжния съд В Аахен, съобщава t-online.
„В рамките на текущия процес ние осигуряваме заплатите на нашите приблизително 500 служители“, посочва управляващият директор Юрген Лирман.
Според съдебния документ ръководството на Neapco търси нов инвеститор, който да помогне на компанията да се стабилизира финансово. Целта на процеса е да се запазят колкото се може повече работни места в обектите на концерна.
Причината за финансовите затруднения на Neapco е свързана с мярка на американската компания майка, която през юни реши да не подновява петгодишния си договор с Neapco.
Обектите на компанията извън Германия не са засегнати от фалита, съобщава германската медия Der Indat.
В своя завод в Дюрен Neapco произвежда автомобилни части като карданови валове, полуоси и диференциали от 1968 г. Компанията участва и в производството на електрически ван за доставки за германската пощенска служба. Производството на това превозно средство обаче беше прекратено миналата година и преместено в Тайланд.
Това е поредният германски доставчик от автомобилната индустрия, който обявява фалит последните месеци. Преди нея Werkzeugbau Laichingen подаде молба за защита от фалит в Щутгарт поради намаляващия прием на поръчки от клиенти. Базираната в Лайхинген компания, специализирана в производството на металообработващи машини за автомобилната индустрия, осигурява работа на около 100 души и може да се похвали с история, обхващаща приблизително 130 години.
Кризата в автомобилната индустрия в Германия засяга и големите компании. Mercedes и Porsche наскоро отчетоха спад в печалбите, като отказът от двигатели с вътрешно горене създава проблеми за традиционните компании. Преди това доставчикът ZF също обяви преструктуриране, за да подобри ефективността на своя бизнес.


Мачовете по ТВ днес (5 декември)
Виц на деня - 5 декември
Днес отбелязваме Международния ден на доброволеца
Времето във Варна на 5 декември 2025
Огнеборците потушиха 31 пожара през последното денонощие
Warner Bros. започва преговори за сключване на ексклузивна сделка с Netflix
Моди разстила червен килим за Путин, въпреки натиска от САЩ
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Hensold: Пазарите са водени от настроението
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Новата суперкола на Toyota – V8 с 640 к.с. и алуминиево шаси
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Един от най-добрите двигатели на Audi навърши половин век
Подписахме екшън план за три нови моста над Дунав
Четирима са убити от армията на САЩ при нов удар срещу корабче заради наркотрафик
Израел е допуснат на "Евровизия" догодина, 4 страни ще бойкотират конкурса
ПП-ДБ ще внесат вота на недоверие към кабинета "Желязков"
Роденият в Беларус Роман Хофман оглави Мосад
преди 2 месеца Как се казва ?! Ди-вер-си-фи-ка-ция !! Както при доставките , така и при клиентите ... :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 месеца Ханс от 80 години насам изгради една от най - големите автомобилни индустрии в света мислейки това ще продълж така, както продължава от 1945 година насам . Особено след 2005 година когато бяха въведени Eвропейскитe Емисионн норми където целият горивен процес се контролира по електронен път Германия не можа да се адаптира като си мислеше винаги ще бъде лидер с класическият Д.В.Г . Както няма вечни Империи така няма и вечни лидери светът не е това което беше преди 25-30 години и това което става отговор Сигнализирай за неуместен коментар