Индийското дъщерно дружество на Hyundai Motor планира да инвестира около 5 млрд. долара в Индия през следващите пет години, за да превърне страната в глобален експортен център, съобщава Wall Street Journal.
Южнокорейският автомобилен производител се стреми да си осигури почти една трета от общия износ чрез тази инвестиция. Това заяви главният изпълнителен директор на концерна Хосе Муньос.
Индийското дъщерно дружество на Hyundai, което се листна на борсата в Индия миналата година, планира да инвестира 450 млрд. рупии (5,07 млрд. долара) до 2030 г., и се стреми да отчете годишни приходи от около 1 трлн. рупии (11 млрд. долара) за същия период от време, посочва Муньос.
„Превръщаме Индия в глобален център за износ, като се стремим към до 30% принос от износа“, добавя той.
Индийското звено планира да пусне на пазара 26 продукта, включително седем нови модела, както и местно проектиран и разработен електрически SUV до 2027 г.
Hyundai Motor India се е насочила към изплащане на дивидент в диапазона от 20% до 40%.
Миналата година Hyundai стана първата голяма южнокорейска компания, която листна местното си звено в Индия. То набра над 3 млрд. долара, реализирайки най-голямото първично публично предлагане в историята на страната.
Междувременно Hyundai планира да инвестира 15,3 трлн. южнокорейски вона (11 млрд. долара) за разширяване на производствения капацитет и за създаване на екосистема от роботика в САЩ, като част от по-широкия си инвестиционен ангажимент от 26 млрд. долара към американската индустрия.
Компанията също така увеличи инвестиционния си план за следващите пет години със 7 трлн. вона до 77,3 трлн. вона. Инвестицията има за цел да направи Hyundai по-конкурентоспособен чрез развитие на софтуерни таланти и разширяване на локализирания капацитет по целия свят.


Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Благотворителен кулинарен фестивал за Никулден се провежда във Варна
Авария остави район на Варна без вода в събота
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Империята на китайските пристанища, част 4
Империята на китайските пристанища, част 2
Империята на китайските пристанища, част 1
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Любен Дилов-син: Готови сме за избори, но държавата има нужда от бюджет
ЦСКА се огледа в норвежец, оценен на 5 млн. евро
Опра Уинфри демонстрира талия на оса, след като отслабна драстично
Путин и неговите роли: Какво са знаели германските тайни служби?
Генерациите в сблъсък: защо днешните различия са толкова остри