IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Прераждането на Renault Twingo

Задно поставен двигател и задно задвижване за компактната френска кола

11:50 | 04.03.14 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	Лоранс ван ден Акер позира с новото Twingo при премиерата в Женева.<em> Снимка: Automedia.bg</em></p>

Лоранс ван ден Акер позира с новото Twingo при премиерата в Женева. Снимка: Automedia.bg

Още с излизането си на пазара преди две десетилетия компактният Renault Twingo се наложи като новатор. Това бе първата малка кола, която предложи функционален и просторен салон, както и багажник с приличен обем. С третото си поколение, чиято световна премиера се състоя преди минути в Женева, Twingo не просто еволюира. Той се прероди в един напълно различен автомобил.

Новият Renault Twingo вече не е обичайната градска кола. Двигателят му вече не е отред, а е позициониран на задната ос, която е и задвижващата.

"Стартирахме разработката на третото поколение Twingo от бял лист хартия", сподели при премиерата Лоранс ван ден Акер, главен дизайнер на Renault. "Новият модел е не просто секси, той е практичен, забавен и много щур".

Новият Renault Twingo е създаден в сътрудничество с Daimler и споделя голяма част от компонентите си със следващите поколения Smart.

Инженерите и дизайнерите на модела са успели да изместят гумите в самите краища на колата, като по този начин са постигнали по-добро поведение на пътя и по-голям простор в салона. Както и по-малък радиус на завой, който при новото поколение е само 8,65 м.

Новият Twingo е по-къс с 10 см от своя предшественик, но салонът му предлага повече място, благодарение на увеличеното с 13 см разстояние между предната и задната ос. Моделът е наличен единствено във версия с 5 врати, а предните седалки са позиционирани по-високо, за да доставят по-добър обзор във всички посоки, уточни Лоранс ван ден Акер.

Renault Twingo се оборудва с 3-цилиндрови двигатели, работещи на бензин. Конкретни данни за техническите им характеристики не бяха дадени, като стана ясно единствено, че двигателите ще бъдат два - атмосферен и турбо.

В началото моделът ще предлага избор от четири цвята за екстериора, както и много аксесоари за персонализация.

Още новини от протичащото в момента автомобилно изложение в Женева четете в Automedia.bg

Повече от автомобилния пазар вижте в материала на Bloomberg!


 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:50 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още