IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Приложенията за блокиране на реклами може да засегнат и приходите на Facebook

Компанията генерира 4,5 млрд. долара приходи от реклами през третото тримесечие

17:49 | 06.11.15 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Facebook предупреди инвеститорите, че приходите ѝ могат да бъдат неблагоприятно засегнати от технологията, която блокира рекламите, пише Bloomberg.

Инструментите за спиране на рекламите, които хората използват, за да не виждат подобни послания, се отразяват на приходите на Facebook, особено от ползването ѝ през настолни компютри, обявиха от компанията в официален документ, подаден до Комисията по ценните книжа и фондовите борси в четвъртък.

“Ако тези технологии продължат да се множат, по-специално по отношение на мобилните платформи, нашите бъдещи финансови резултати могат да бъдат засегнати”, обяснява Facebook в документа.

Рекламната индустрия започна да понася последиците от блокирането на реклами през последните месеци, но досега тези инструменти не работеха в приложението на Facebook, където рекламите са позиционирани между потребителското съдържание.

Посочването на тези рискове в документите, подавани към регулаторите, има за цел да разкрие всичко, което потенциално може да се отрази на цените на акциите и бъдещите резултати на компанията. През третото тримесечие Facebook генерира 4,5 млрд. долара рекламни приходи, 78% от които от мобилни телефони.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:58 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още