Социалната мрежа Twitter регистрира своето второ печелившо тримесечие в сряда, подобрявайки прогнозите на Wall Street за приходи и активни потребители на месец, което се дължи на добрия прием от рекламодателите в Азия и по света на новите видео реклами на платформата.
Базираната в Сан Франциско социална мрежа направи опит да разшири потребителската си маса и рекламния си бизнес отвъд родните САЩ. За първите три месеца на годината Twitter отчита по-голям ръст на потребителите в чужбина, отколкото у дома, като водещ регион за тенденцията се оказа Азия, посочва Ройтерс.
Международните продажби представляват 48% от приходите, отбелязвайки ръст на годишна база от 53%. За сравнение, в САЩ увеличението е 2%. Общите приходи на компанията също нарастват с 21%.
Социалната мрежа съобщи също, че прогнозира увеличение в потребителската си маса от 10% до 15% през 2018 г. Според данните броят на хората, които използват платформата, месечно се е увеличил до 336 млн. - повишение с 3% в сравнение с миналата година. С това се надвишават и прогнозите за ръст до 334 млн. на аналитичната компания FactSet.
Инвеститорите следят отблизо броя на потребителите на социалната мрежа, тъй като това е знак за бъдещите ѝ продажби на реклами.
Компанията е добавила 5 млн. нови потребители извън САЩ и нови 1 млн. на вътрешния пазар спрямо последното тримесечие на 2017 г.
Twitter също така очаква ръстът на приходите за останалата част от 2018 г. да бъде сходен с най-бавните темпове на 2016 г., допълвайки, че предвижда увеличението през втората половина на годината ще срещне трудности в сравнение със силното представяне в края на 2017 г.
Отчетът за тримесечието регистрира също и бонус от новото данъчно законодателство в САЩ в размер на 21 млн. долара.
Общите приходи на компанията нарастват до 664,9 млн. долара, също подобрявайки очакванията на анализатори за 607,6 млн. долара. Приходите от реклама също задминаха очакванията. Те са в размер на 575 млн. долара при прогнози за 523,1 млн. Конкретно при видеорекламите увеличението е с 21%
„Наблюдаваме растеж във всички региони и особено засилване в азиатско-тихоокеанския регион“, посочиха от Twitter, допълвайки, че Япония остава вторият най-голям пазар по продажби.
През първото тримесечие компанията е отчела нетна печалба от 61 млн. долара или 8 цента на акция. През същия период на миналата година социалната мрежа беше на загуба с 61,6 млн. долара, или 9 цента на акция.
Изключвайки еднократните ефекти компанията е спечелила 16 цента на акция при прогнози на анализатори за 12 цента.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?