Twitter не успя да отговори на занижените очаквания на Wall Street за тримесечните ѝ приходи въпреки ръста в потреблението. Това се случи след като икономическото забавяне, свързано с коронавируса, засегна бизнеса на компанията с дигитална реклама, който е силно ориентиран към събитията, предава Ройтерс.
Рекламните приходи, които представляват 82% от общите приходи на компанията, са потънали с 23% до 562 млн. долара. Социалната мрежа отдаде това на паузите в рекламните разходи на компаниите във връзка с пандемията и социалните вълнения в Съединените щати. По данни на Refitiniv средната прогноза на анализаторите беше за 585 млн. долара.
Въпреки че текущите събития накараха рекламодателите да се оттеглят, потребителите са продължили да се стичат в Twitter, за да обсъждат проблемите. Компанията записа най-големия си ръст на годишна база на броя потребители дневно, които могат да виждат реклами. Техният брой е скочил с 34% до 186 млн., над очакваните от анализаторите 176 млн.
Twitter не успя да разработи свои рекламни предложения, а вместо това разчита на набор от промоционални инструменти, насочени около големи събития и премиери на нови продукти, които почти изчезнаха по време на пандемията.
Общите приходи на Twitter достигнаха 683 млн. долара, или с 19% по-малко спрямо същото тримесечие на миналата година.
Загубата за второто тримесечие е в размер на 1,2 млрд. долара, до голяма степен заради връщането на данъчни облекчения, установени миналата година, когато компанията прехвърли интелектуална собственост в Ирландия. Заради голямата загуба, свързана с коронавируса, Twitter не успя да генерира достатъчно средства, за да се възползва от данъчните облекчения.
Като се изключат данъчните съображения, загубата на компанията е 127 млн. долара, или 16 цента на акция, като почти отговаря на очакванията на анализаторите за 125 млн. долара загуба. Миналата година тя имаше коригирана печалба от 37 млн. долара.
Потвърждавайки по-ранната си прогноза, Twitter обяви, че очаква приходите от лицензи да са „умерени“ до края на тази година.
Освен това твърди, че разглежда „абонаментни и други подходи, които да допълнят нашия рекламен бизнес“, въпреки че не очаква приходи от това в рамките на годината.
Разходите са нараснали с 5% до 807 млн. долара. За третото тримесечие компанията очаква 10 или повече процента ръст на разходите.


Тръмп: Зеленски не е готов да подпише мирното ни предложение
"Продължаваме промяната": Преработеният бюджет е за кошчето
Облачно време в цялата страна днес
От полицията във Варна отговориха на обвинения към КАТ
Предупреждават за опасности в планините
Тръмп е разочарован от реакцията на Зеленски към плана Белият дом за мир
Афишът на Уолстрийт: „BATMMAAN се завръща“ vs. „Великолепната седморка“
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Петролът се стабилизира с фокус върху покупките от Индия и атаките на Украйна
OpenAI се превръща от спасител на фондовия пазар в бреме
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Проф. Павлов: Държавата ни започва от 632 г., Кубрат е първият български владетел
50-годишната гимнастичка Чусовитина се готви за квалификациите за Олимпиадата 2028
Евакуират още четирима от екипажа на танкера
Гнусно: Фен запали снимка на Асен Митков, Левски защити халфа