fallback

Мъск: Само потвърдени акаунти ще могат да гласуват в анкети в Twitter

Промяната в политиката ще влезе в сила на 15 април

11:47 | 28.03.23 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Илон Мъск обяви, че само потвърдени акаунти в Twitter ще могат да гласуват в анкети в платформата от 15 април – ход, с който главният изпълнителен директор на социалната мрежа вярва, че ще адресира проблемите с развитите ботове с изкуствен интелект, предава Ройтерс.

Освен това Мъск каза, че потвърдените акаунти ще отговарят на условията за участие в препоръките в секцията For You в Twitter, която показва поток от туитове от различни профили.

Starting April 15th, only verified accounts will be eligible to be in For You recommendations.

The is the only realistic way to address advanced AI bot swarms taking over. It is otherwise a hopeless losing battle.

Voting in polls will require verification for same reason.

— Elon Musk (@elonmusk) March 27, 2023

 

Twitter не е отговорила веднага на запитването на Ройтерс за коментар по въпроса.

Миналата година Мъск заяви, че социалната мрежа ще ограничи гласуването по въпроси, свързани с политиките, до абонатите на услугата Twitter Blue.

Промените означават, че потребителите ще трябва да плащат, за да попадат в потока от публикации на другите. Според Мъск това е „единственият реалистичен начин да се отговори на развитите рояци от ботове с изкуствен интелект“, пише The Verge.

Трябва да се има предвид, че туитовете на Мъск невинаги са се превръщали в политики. Може би най-очевидният пример за това е обещанието му от февруари, че компанията ще започне да споделя рекламните си приходи с абонатите на Twitter Blue – нещо, което все още не се е случило два месеца по-късно.

През същия месец изпълнителният директор обеща още да отвори кода на алгоритъма на компанията до 5 март, което също не е факт, въпреки че сега твърди, че ще се случи на 31 март, без да споменава предходния краен срок.

Новото решение на Мъск е част от опитите му да стабилизира финансите на компанията, след като редица рекламодатели се отдръпнаха от нея след придобиването ѝ, тъй като не одобряват политиките, водени от милиардера.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:47 | 28.03.23 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още