fallback

GroupM: Twitter вече не е високорискова платформа за рекламодатели

Рекламната агенция гледа с оптимизъм към бъдещето на компанията под ръководството на новия главен изпълнителен директор

16:18 | 19.05.23 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Една от топ рекламните агенции в света GroupM е казала на клиентите си, че вече не смята Twitter за „високорискова“ платформа и е „предпазлив оптимист“ за назначението на Линда Якарино за нов главен изпълнителен директор на платформата, пише Financial Times.

Якарино ще поеме ръководството на социалната мрежа, която е изправена пред предизвикателства и има голям дълг. Якарино прекара няколко години в модернизирането на рекламния бизнес на NBCUniversal.

GroupM, която е собственост на WPP, миналата година определи Twitter като платформа с „висок риск“ за рекламодатели, след като компанията беше придобита от Илон Мъск. Агенцията изтъкна проблеми като големия брой директори, които напускат или са уволнени, както и вълната от копия на профили на известни личности, които предизвикват опасения относно способността на Twitter да следва наредбите на Федералната търговска комисия.

GroupM се въздържаше от работа в социалната мрежа, докато няма „връщане към нормалността“, що се отнася до обема на зловредното съдържание в платформата, което нарасна значително след придобиването от Мъск.

Групата чакаше Мъск да запълни мениджърския екип и да обърне повече внимание на „сигурността на бранда“, допълва GroupM.

Миналата година Twitter съкрати значителна част от работната си сила, но заяви, че съкращенията са обхванали само малка част от екипа, отговорен за превенцията на разпространението на дезинформация, докато рекламодателите побързаха да се отдръпнат, предвид опасенията от по-слаба модерация на съдържанието.

GroupM и Twitter не са отговорили веднага на запитването за коментар по темата.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:19 | 19.05.23 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още