fallback

Бум на онлайн продажбите очакват британците през декември

18,3% от продажбите на Острова през миналия месец са извършени онлайн

12:29 | 05.11.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Британските търговци очакват рекордни онлайн продажби през декември и вече мислят как да спечелят вниманието на клиентите, използвайки примамливи оферти и експресни доставки, съобщава The Guardian.

Асоциацията на онлайн търговците на дребно IMRG и консултантската компания Capgemini Consulting прогнозират, че тази година онлайн приходите на търговците на дребно ще се повишат в сравнение с миналата Коледа и през декември предприятията за първи път да минат границата от 10 млрд. паунда.

Друг доклад на British Retail Consortium предполага, че най-много продажби през последния месец на годината ще бъдат осъществени именно онлайн. През октомври миналата година месечните обеми на продажбите в мрежата се повишиха с 0,8%. Необичайно топлото време доведе до спад в продажбите на дрехи, но беше отбелязан растеж в продажбите на джаджи, игри и аксесоари за дома.

През миналия месец 18,3% от продажбите са извършени онлайн, а това е най-големият им  дял, откакто преди две години BRC започна да следи статистиките за пазаруването в интернет.

По Коледа мнозина ще предпочетат този тип пазаруване, смята генералният директор на BRC Хелън Дикинсън. От своя страна, търговците на дребно вече са инвестирали в удобни уебсайтове и бързи доставки.Броят на хората, които пазаруват онлайн ще достигне своя връх от 5% в навечерието на тази Коледа, твърдят от IMRG и Capgemini.

Най-натовареният ден по обем на продажбите се очаква да бъде 2-ри декември ,въпреки че най-силните дни варират според това какво предлагат търговците. От веригата универсални магазини John Lewis смятат, че най-натовареният им ден до Коледа ще е първият ден на декември, когато хората ще купуват най-много подаръци. Данните за нарастващия процент на онлайн продажбите са обещаващи за индустрията, пояснява и Тина Спунър, директор комуникации на IMRG. 

Спунър твърди, че редица търговци вече са добре подготвени за празниците. Повечето залагат на доставки между един час и един ден, а целта е само една – привличане на максимален брой купувачи в това силно конкурентно време на годината.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:55 | 13.09.22 г.
fallback