fallback

Собственикът на Tinder надмина очакванията на анализаторите

Компанията увеличи цените на абонаментите си, което накара някои потребители да се отдръпнат

14:32 | 02.08.23 г.

Американската технологична компания Match Group записа ръст на цената на акциите, след като отчете приходи, които надминаха прогнозите на анализаторите, подкрепена от растежа на приложението си за запознанства Tinder, пише Bloomberg.

През второто тримесечие приходите на групата са се увеличили с 4% до 830 млн. долара, а директните приходи от Tinder са нараснали с 6 на сто до 475 млн. долара, обяви компанията. Анализаторите очакваха 811 млн. долара приходи. Освен това компанията повиши прогнозата си за третото тримесечие, като вече очаква показателят да достигне 875 млн. до 885 млн. долара.

„Благодарение на растежа на Tinder и ускоряването на приходите, които надминаха дори нашите собствени очаквания, сме много доволни, че можем да отчетем рекордно тримесечие“, коментира главният изпълнителен директор Бърнард Ким.

Цената на акциите на Match Group се повиши с повече от 11% по време на следборсовата търговия, след като по-рано завърши сесията в Ню Йорк на ниво от 46,15 долара. От началото на годината стойността на книжата на гиганта е нараснала с 11%. Ръстът при конкурентния сайт Bumble е около 4%.

Match, която притежава и други приложения за запознанства като Hinge и OkCupid, увеличи цените в Tinder в САЩ през първото тримесечие, както и на няколко международни пазари през второто тримесечие. Ходът целеше да увеличи приходите. В резултат на това броят на плащащите потребители на Tinder е спаднал с 4% спрямо година по-рано до 10,5 млн., но сайтът се радва на ръст на приходите от абонаменти през тримесечието и твърди, че маркетинговата кампания е помогнала за засилването на този растеж.

Match предприе по-сериозни стъпки, за да спечели още по-голям дял от пазара за онлайн запознанства. През юни тя пусна Archer – приложение, насочено към хомосексуални, бисексуални и други, а миналата година придоби приложението The League, насочено към кариерно ориентирани хора.

Базираната в Далас компания също така започна глобална бранд кампания, която доведе до регистрациите на нови потребители и повторно активиране на стари акаунти в САЩ.

През втората половина на годината Tinder иска да отговори по-директно на очакванията за запонанства на поколението Z чрез функции, които „позволяват по-дълбоко себеизразяване“ по време на процеса. Tinder също е на път да пусне своя висок клас членство в началото на есента.

Печалбата на акция на Match Group е достигнала 48 цента на акция през последното тримесечие, спрямо загуба от 11 цента на акция година по-рано.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:32 | 02.08.23 г.
fallback
Още от Софтуер виж още