fallback

Google интегрира AI модела Gemini в услугите си за рекламодатели

Компанията ще улесни достъпа на клиентите си до по-модерни функции

22:37 | 22.02.24 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Американският интернет гигант Google заяви, че ще интегрира своя модел с изкуствен интелект Gemini в наличен продукт за рекламодатели, предлагайки усъвършенствани AI възможности на по-голяма част от клиентите на технологичния гигант, предава Ройтерс.

Интеграцията е част от продължаващите усилия на Google да влее генеративен изкуствен интелект, който може да създава разговорен текст и реалистични изображения, в повече части от своите услуги. В сряда (21 февруари) Google каза, че ще внедри Gemini в корпоративни инструменти, които предлага на бизнеса.

Google твърди, че Gemini ще подобри продукт, наречен Performance Max, който автоматично намира най-добро позициониране на рекламите на бранда сред услугите на Google, включително имейл, търсачката ѝ и YouTube.

През ноември Google въведе AI инструменти в Performance Max за създаването на изображения и текст за реклами, като описанието на продуктите на брандовете например.

С Gemini марките сега ще могат да генерират по-дълги текстове за реклами, за да привличат вниманието на потребителите – със заглавия до 90 знака, спрямо 30 знака преди.

Google твърди, че нейният инструмент за генериране на изображения за рекламодатели също ще бъде подобрен с AI модел, наречен Imagen 2. Това ще даде на брандовете нова възможност за създаване на изображения, които включват хора.

Например цветар за секунди може да генерира снимка на човек, който аранжира букет цветя, коментира Брендън Креъм, вицепрезидент търсене и търговски глобални рекламни решения в Google.

Инструментът ще включва мерки за сигурност, за да попречи на марките да създават изображения с известни хора, включително знаменитости и други публични лица, или изображения, които показват насилие или незаконни дейности, казва Google.

Докато генеративният изкуствен интелект преживява бум в технологичната индустрия, това засилва страховете, че съдържанието може да се използва за подвеждане на хората или да доведе до дълбоко фалшифицирани изображения на реални хора.

Снимките, създадени от AI, ще имат воден знак, за да бъдат идентифицирани като неистински изображения, посочва още Google.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:22 | 22.02.24 г.
fallback
Още от Софтуер виж още