Fitbit даде на инвеститорите толкова желаните от тях добри новини, като отчете приходи, които надминаха прогнозите. Това предполага, че фирмата най-сетне има прогрес в трансформацията си от производител на устройства, които просто ви броят крачките, към такъв за ключови инструменти за следене на здравето, пише Bloomberg.
Рентабилността на производителя на хардуер се влоши, когато той се изправи пред един зрял пазар и се сблъска със спад на продажбите. Акциите на компанията загубиха повече от половината от стойността си през последната година, а инвеститорите загубиха търпение, че предстоящите продукти могат да съживят търсенето.
През последните две тримесечия Fitbit отчете резултати, които се оказаха доста под очакванията на анализаторите, а по-рано тази година съкрати служители, за да намали оперативните си разходи.
Приходите на компанията от продажби се свиват с 41% до 298,9 млн. долара през тримесечието, завършило на 31 март, обяви Fitbit в изявление. Средната прогноза на анализаторите обаче беше за приходи в размер на 279,4 млн. долара, сочат данни, събрани от Bloomberg.
Компанията заяви, че загубата възлиза на 15 цента на акция, като се изключат някои разходи, в сравнение с прогнозата на анализаторите за загуба от 18 цента на акция.
Акциите на Fitbit повишиха стойността си с 9,3% по време на разширената търговия в Ню Йорк, след като приключиха борсовата сесия на цена от 5,68 долара.
Главният изпълнителен директор Джеймс Парк се опитва да докаже на инвеститорите, че може да трансформира Fitbit в компания за дигитално здравеопазване, която разчита по-малко на потребителите и залага повече на самата здравна индустрия. Компанията продължава да разширява своята програма за корпоративни партньорства, а по-рано тази година обяви сътрудничеството си програмата UnitedHealhtcare Motion, която позволява на участниците в нея да използват фитнес тракерите Charge 2 на Fitbit.
Въпреки че компанията е лидер на пазара на фитнес гривни, тя се сблъсква с конкуренцията на производители, предлагащи по-евтини устройства, както и от умните часовници на Apple и Samsung Electronics. Растежът на Fitbit в дългосрочен план зависи от способността на компанията да диверсифицира, насочвайки се към нови продуктови категории и софтуерни предложения.
Fitbit е „фокусирана в позиционирането на компанията за следващия етап от растежа в сектора на носимите устройства и свързаното здравеопазване“, коментира Парк в изявлението си.
Компанията прогнозира, че приходите ѝ от продажби през текущия отчетен период ще са в диапазона 330-350 млн. долара в сравнение с оценката на анализаторите за 350,1 млн. долара.


Хороскоп за 8 декември 2025
Скъпотия! Храните у нас продължават да поскъпват стремглаво преди еврото
7 декември е обявен за Международен ден на гражданската авиация
Виц на деня - 7 декември
Мачовете по ТВ днес (7 декември)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Александър Джартов: Бедствено положение е обявено за Ардино
Китайски изтребители насочиха радар за управление на огъня към японски самолети
Как "човекът на Тръмп" в НАСА ще изправари Китай в космоса?
Проходът Троян-Кърнаре е временно затворен
Япония е изправена пред криза, свързана с деменция