Авто Юнион Груп ЕАД е продадало 255 автомобила през март, което представлява ръст от 15% на годишна база.
Спрямо февруари повишението в продажбите е в размер на 81%, се казва в прессъобщение на холдинга.
Пазарният дял на дружеството през месеца е достигнал 17,3% от продадените леки и лекотоварни автомобили в страната.
За първото тримесечие на 2010 пазарният дял на Авто Юнион е 13,1% спрамо 9% през същия период на миналата година.
Най-много бройки за първото тримесечие са продадени от марките Fiat (102), Mazda (90), Nissan (73) и Renault (69). През този период продажбите на леки и лекотоварни автомобили в страната отбелязаха спад от над 40%.
Автомобилният холдинг, който е част групата на Еврохолд България, предлага общо 11 марки.
За цялата 2009 делът на дружеството възлезе на 11,5%.
Свързани компании:


Читалище "Васил Левски 1945 г." ще зарадва варненци с безплатен коледен спектакъл
Какво време ни очаква за студентския празник?
Може ли изкуственият интелект да намали броя на върнатите покупки от е-магазини?
Бездомници превзеха подлезите във Варна (СНИМКИ)
Момиче се влюби в мъж, той я продаде за проститутка
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Нобелов лауреат за мир: Иран използва екзекуциите като „инструмент за репресии“
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Зеленски призова съюзниците да увеличат подкрепата си за Украйна
МОСВ предприе спешен мониторинг на морските води заради танкера "Кайрос"
Мъж е загинал след челен сблъсък между две коли на пътя Габрово - Севлиево
Доставиха храна на борда на "Кайрос"
Синът на Арнолд Шварценегер, Кристофър, е копие на полубрат си Джоузеф Баена