Lululemon Athletica отчете тримесечни приходи и печалба, които надминаха очакванията на анализаторите, след като потребителите са се запасили със спортни стоки, въпреки че нарастващите цени засягат продажбите на дрехи на други търговци на дребно, пише CNBC.
Освен това компанията повиши прогнозата си за годината. Цената на акциите ѝ нарасна с 9 на сто в резултат на новините.
Приходите от продажби в магазините, отворени поне от година, са нараснали с 23% на годишна база, което се оказа над средната прогноза на StreetAccount за 17,6%. Нетните приходи от продажби са скочили с 29% до 1,87 млрд. долара. Компанията заяви, че трафикът остава силен както в магазините, така и онлайн, въпреки че ускоряващата се инфлация засяга потребителските разходи.
Lululemon има потребителска база с по-високи доходи, която до голяма степен изглежда незасегната от инфлационния натиск. Но други търговци на дребно от висок клас като Nordstrom и Macy's свиха прогнозите си това тримесечие заради опасения от забавяне на търсенето. От своя страна, Lululemon повиши прогнозата си в две последователни тримесечия.
"Въпреки предизвикателствата в макросредата около нас, трафикът от хора в нашите магазини и нашите онлайн магазини остава стабилен, което говори за силата на многопластовия ни оперативен модел", коментира главният финансов директор Меган Франк.
Трафикът в магазините се в увеличил с над 30 на сто, а онлайн посещенията - с над 40% на годишна база, обявиха от компанията.
Lululemon се надява да засили лоялността на потребителите с предстоящата си членска програма.


Букурещ избира кмет
Курортите вече са пълни за 8 декември
Свличане на скали затвори прохода "Троян-Кърнаре"
Аксаково загуби и последния си мач за 2025 година
Олимпик Варна с рекордна победа в третото ниво на българския футбол този сезон
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Сръбският премиер: Няма да има недостиг, енергийната ситуация в Сърбия е под контрол
Тревожен сигнал: хранителната сигурност в България не е обезпечена
Трафикът на кокаин в Европа се увеличава
Вулканът Килауеа изригна с фонтан от лава с височина около 370 метра ВИДЕО
Красиви идеи за празнична украса с малък бюджет
преди 3 години Странна ми е тази компания! Яко расте! Каква е причината да се харесват и купуват продуктите отговор Сигнализирай за неуместен коментар