Компанията Fast Retailing Co., собственик на Uniqlo, разглежда Европа като ключов пазар за растеж на марката и заяви, че годишните продажби в региона в крайна сметка могат да достигнат 1 трилион йени (6,5 млрд. долара), предава Bloomberg.
Европейските купувачи ценят качеството, материите и дизайна, заяви Таку Морикава, главен изпълнителен директор на Uniqlo Europe, след като Fast Retailing публикува финансовите си резултати. "Продуктите на Uniqlo наистина отговарят на нуждите на тези потребители", смята той.
Uniqlo се разраства бързо в Европа след първоначалния срив в началото на 2000 г., когато се наложи да затвори магазини в Обединеното кралство. Компанията предвижда рекордни резултати в региона през настоящата фискална година, която приключва през август.
Fast Retailing съобщи, че оперативната печалба за второто тримесечие е нараснала със 7% до 110,5 млрд. йени, което е под средната оценка на анализаторите от 118,06 млрд. йени. Компанията планира да открие 10 магазина в Европа до края на тази фискална година в градове като Рим, Ница и Единбург.
Разширяването на дейността в Европа е част от плана на основателя на Fast Retailing Тадаши Янаи да се превърне в глобален търговец на дребно с годишни продажби от 10 трлн. йени.
"Продажбите във всеки магазин в Европа всъщност са много по-големи, отколкото в магазините в Япония, така че това влияние ще бъде ключово в бъдеще", казва още Морикава.
Според него европейската мрежа на Uniqlo възлиза на по-малко от 0,5% от пазара на облекло в региона, който възлиза на 70 трлн. йени. За да увеличи пазарния си дял, марката планира да разшири дейността си в региони, в които все още няма присъствие.
През последните години броят на младите потребители и тези от женски пол на Uniqlo на Стария континент нарасна рязко и марката възнамерява да се погрижи за тези клиенти, като следи отблизо техните предпочитания, изтъква Морикава.


Къде са най-опасните пътни отсечки във Варна
Унгарската МОЛ иска да купи чуждестранните активи на "Лукойл"
Защо плащаме скъпо за храна с неясен произход?
Освен че няма риба, намаляват и рибарите
Наша съседка е най-доброто място за пенсиониране
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Hensold: Пазарите са водени от настроението
Hensold очаква до 10-15г военните разходи да продължат
Hensold подкрепя някои доставчици на автопроизводителите в Германия
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Един от най-добрите двигатели на Audi навърши половин век
Pininfarina възроди първото поколение на Honda NSX
Японски компании съдят администрацията на Тръмп заради митата
Bosch и Maserati ще спасяват ДВГ с водород
Османската династия ще съди турчин, живеещ в САЩ, представящ се за османски принц
3 зодии с шанс за изненадващи парични постъпления около пълнолунието на 4 декември
Аманда Сейфрид на 40 - актрисата блесна до Сидни Суини на червения килим
Суперхрани, които са бюджетни
Тайланд разреши алкохола от 14 до 17 часа