fallback

Какво да очакваме след сливането на Fiat Chrysler и PSA

Производителите на автомобили се допълват учудващо добре, констатира Константин Томов, автор на „Колела“

18:15 | 01.11.19 г.

„Fiat Chrysler и PSA не са преки конкуренти в почти никоя точка по света, посочи Томов. – PSA има силно присъствие в Европа, сравнително по-слабо в Африка, Азия, Латинска Америка и почти не присъства в Северна Америка. Основната тежест на Fiat Chrysler е на северноамериканския пазар.“.

Според него друго предимство от обединението между двата производителя на автомобили е добрата експертиза, с която разполагат и могат да обменят, както и достъпът на PSA до марки в луксозния сегмент.

„Опитите на Peugeot да направи своя собствена луксозна марка за момента не са кой знае колко успешни“, припомни Томов.

Той коментира и предизвикателствата пред компаниите по отношение на новите тенденции.

„При електрификацията нито Fiat Chrysler, нито PSA е визионер“, посочи експертът. По неговите думи обаче това не е проблем, тъй като все още никой не знае как точно ще се случи електрификацията.

„Междувременно Chrysler е основният партньор в опитите на Google да създаде напълно автономно управление“, информира Константин Томов и добави, че предстои да видим дали това споразумение ще продължи да съществува в рамките на големия алианс.

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:44 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Свят виж още