Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

„Дигитален гараж“ ще развива компютърните умения на над 15 хил. българи

Експерти ще отговарят на въпроси от бизнеса в 37 български града

„Дигитален гараж“ ще развива компютърните умения на над 15 хил. българи

Нова инициатива на Google ще помага на служителите да подобряват дигиталните си умения. „Дигитален гараж“ ще доведе до разкриването на нови работни места в България, тъй като ще даде възможност на фирмите да се развият, да пробият на чуждестранни пазари, да привлекат нови потребители и клиенти. Повече за проекта разказа пред Bloomberg TV Bulgaria Григорис Зарифополус, регионален мениджър на Google.

Чрез инициативата „Дигитален гараж“ тази година 12 дигитални съветници ще посетят 37 български града, като ще отговорят на всякакви специфични въпроси, задавани от бизнеса.

Зарифополус сподели, че проектът се развива и в други части на света, където дава забележителни резултати. Досега 26 хил. души от България са преминали обучение в курсове на онлайн платформата, придобивайки дигитални умения.

Голяма част от тях са споделили, че след това са отбелязали значително подобрение в работата си или са намерили ново работно място. Сега към "Дигитален гараж" се добавят и офлайн семинари, които ще се проведат в различни градове, където ще има възможност и за консултации лице в лице. Целта е до края на годината още 15 хил. българи да развият дигиталните си умения. 

Още по темата

"Очевидно вече имаме значително влияние върху европейските икономики и това е целта на инициативата – да създаде и развие дигиталните умения на предприемачи, малки, средни фирми и студенти. 

„Тази програма е за всеки бизнес, без значение дали е традиционен или онлайн. Всеки потребител е дигитален и обучението е релевантно за всички дейности. Това е философията на програмата. В зависимост от своите нужди представителите на различните бизнеси могат да подберат кои курсове са най-подходящи за тях“, обясни още той.

 

По статията работиха: автор Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Ралица Пейчева

Още по темата

Коментари (0)


Още от Bloomberg TV
Експерт: Инфографиките са fast food информация, но здравословна